ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : South Railway Industrial District, Xiajiao Village Group, Caole Village, Xiegang Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : تولید کننده ای است که عمدتا در ساخت پیچ گوشتی ، آستین پیچ و قفل پیچ اتوماتیک پیچ برای نوع خاصی از ابزار پیچش ، عمدتا چهار بیت بر روی بیت پیچ گوشتی ، فعالیت می کند. این شرکت برای بیش از ۱۵ سال تاسیس شده است و با اصل کار خود "کیفیت اول ، اعتبار اساسی ، مشتری مهم" اعتماد و پشتیبانی بسیاری را از بازار در سراسر جهان به دست آورده است.ماده اولیه بیت های پیچ گوشتی است که از خارج از کشور وارد می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده ای است که عمدتا در ساخت پیچ گوشتی ، آستین پیچ و قفل پیچ اتوماتیک پیچ برای نوع خاصی از ابزار پیچش ، عمدتا چهار بیت بر روی بیت پیچ گوشتی ، فعالیت می کند. این شرکت برای بیش از ۱۵ سال تاسیس شده است و با اصل کار خود "کیفیت اول ، اعتبار اساسی ، مشتری مهم" اعتماد و پشتیبانی بسیاری را از بازار در سراسر جهان به دست آورده است.
    ماده اولیه بیت های پیچ گوشتی است که از خارج از کشور وارد می شود. استاندارد سازنده ما برای بیت های پیچ گوشتی کاملاً مطابق با استاندارد و همچنین برای بیت های پیچ گوشتی است که تا به سختی خود می رسند. پیچش و مقاومت بیت های پیچ گوشتی ما نیز بسیار پایدار است و می تواند استانداردهای بین المللی را به خوبی برآورده کند.
    ما انواع مختلف پیچ گوشتی مانند صلیب ، تورکس ، شش ضلعی ، مثلث ، پنج ضلعی ، شکاف دار ، مربع ، نوع ، آستین و بیت پیچ گوشتی را برای ماشین های اتوماسیون و غیره تولید می کنیم. ، البته ، ما می خواهیم با توجه به نیازهای کار مشتریان در حال حاضر ، راه حل های مناسب به مشتریان خود ارائه دهیم. ما را در طراحی ، آرم ، بسته بندی و غیره می پذیریم.
    ما از سال ۲۰۱۰ شروع به استفاده از جدیدترین ماشین آلات تولید اتوماسیون کردیم و برای دستورالعمل های بازرسی که از وارد کردیم ، این امر ظرفیت تولید و دقت محصول و همچنین ثبات محصولات را تا حد زیادی بهبود می بخشد. کارخانه ما فرآیند عملیات حرارتی را به طور مستقل کنترل می کند ، این از ثبات و پایداری سختی اطمینان حاصل می کند ، به ویژه محصولات ما را با کیفیت در چین پیشرو می کند.
    با استقبال گرم از دوستان و مشتریان از سراسر جهان برای بازدید از شرکت ما ، ما همیشه منتظر شما هستیم.

    بستن