ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : RM۴۰۶,۵# Blgd, Yongbiao Industrial Park ,No.۲۲۰ Jiugan Rd, Songjiang Dist, Shanghai, China
  • درباره ما : شانگهای از سال ۱۹۹۵ تجهیزات تولید و نگهداری حرفه ای خودکار است. به معنی مشتری (۴) همیشه و همه است. کارخانه ما بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و با تجهیزات پیشرفته تولید ، صنعت پیشرفته ، تولید فروش محصول و خدمات عالی پس از خدمات با سرمایه بیش از ده میلیون. برای سالهای زیادی ، شرکت ما به عنوان "شرکت با اعتبار بالا" ، "شرکت با اعتبار بالا در کیفیت" و "درجه ملی شرکت ، و غیره اهدا شده است. ع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای از سال ۱۹۹۵ تجهیزات تولید و نگهداری حرفه ای خودکار است. به معنی مشتری (۴) همیشه و همه است. کارخانه ما بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و با تجهیزات پیشرفته تولید ، صنعت پیشرفته ، تولید فروش محصول و خدمات عالی پس از خدمات با سرمایه بیش از ده میلیون. برای سالهای زیادی ، شرکت ما به عنوان "شرکت با اعتبار بالا" ، "شرکت با اعتبار بالا در کیفیت" و "درجه ملی شرکت ، و غیره اهدا شده است. علاوه بر این ، ما را تصویب کرده ایم که توسط سیستم کنترل کیفیت بین المللی ۲۰۰۰ تأیید شده است.
    تعویض لاستیک ، ماشین های متعادل کننده چرخ ، آسانسور اتومبیل کالاهایی است که توسط خود ما تولید می شود ، کالاهای دیگر توسط کارخانه های همکاری ما تامین می شود تا دردسر مشتریان برای خرید کالاهای بسیاری از بسیاری از کارخانه ها کاهش یابد. ما عمدتا با محصولات ، طراحی محصول و تولید سر و کار داریم ... محصول ما در سراسر جهان (اروپا ، اروپای شرقی ، آمریکای شمالی و جنوبی ، آفریقا ، استرالیا ، خاورمیانه ، آسیا و استان های مختلف در چین) حمل شده است.
    در مواجهه با فرصت ها و چالش های آینده ، به "بالاتر و عملی بودن" برای گسترش روابط متقابل و همکاری با سایر تولیدکنندگان در منطقه بهداشت ، هم در خانه و هم در ، پایبند خواهد بود. و سعی در بازپرداخت مشتریان خود با محصولات با کیفیت بالا و خدمات پس از خدمات عالی داریم. هدف ما این است: همیشه و همه چیز برای (۴) مشتری.

    بستن