ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۷ Guangzhou Road, YTETDZ, Yantai, ۲۶۴۰۰۶ China
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۲ تأسیس شد و در طی سالهای متمادی تمرکز خود را بر روی بازارهای پس از فروش خودرو قرار داده است و به عنوان یک رهبر در صنعت ، با ارائه محصولات و خدمات پیشرفته به مشتریان محترم ما در سراسر جهان ، در جایگاه نخست خود قرار گرفته است. مارک های این گروه شامل و ۹۹۹ است.به عنوان زیرمجموعه تحت گروه ، یک تولید کننده حرفه ای سیستم های تعمیر بدنه اتوماتیک و بالابرهای ستون سنگین است که طی سال ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۲ تأسیس شد و در طی سالهای متمادی تمرکز خود را بر روی بازارهای پس از فروش خودرو قرار داده است و به عنوان یک رهبر در صنعت ، با ارائه محصولات و خدمات پیشرفته به مشتریان محترم ما در سراسر جهان ، در جایگاه نخست خود قرار گرفته است. مارک های این گروه شامل و ۹۹۹ است.
    به عنوان زیرمجموعه تحت گروه ، یک تولید کننده حرفه ای سیستم های تعمیر بدنه اتوماتیک و بالابرهای ستون سنگین است که طی سال های گذشته در چین در رتبه ۱ شماره قرار دارد ، زیرا ۶۵٪ بازار چین را به خود اختصاص داده و به ۴۰+ می رساند کشورهای خارج از کشور با افتخار ، شرکتی منحصر به فرد در چین است که می تواند حرفه ای ترین راه حل های نوآورانه ، توسعه فنی ، آموزش و پشتیبانی مشتری را برای تعمیر و نگهداری خودکار بدنه ارائه دهد. ما مشتاقانه منتظر ایجاد همکاری تجاری با توزیع کنندگان و مشتریان در سراسر جهان هستیم.

    بستن