ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۵۰۱, Wins Business Centre, No. ۷۸ Jiefangzhuang Road, Baiyun District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : در غرفه های اسپری ، لامپ های مادون قرمز ، ایستگاه های آماده سازی ، تجهیزات نقاشی صنعتی ، تجهیزات خشک کردن با درجه حرارت بالا متخصص است که می تواند خدمات طراحی و تولید را ارائه دهد. که در منطقه بایون شهر گوانگژو واقع شده است ، ۲۵۰۰۰ متر مربع را اشغال می کند ، حدود ۲۰۰ کارمند دارد ، که برای فرودگاه جدید بایون (۲۰ دقیقه با ماشین) و ایستگاه قطار (۳۰ دقیقه) مناسب است.به عنوان یک طراح و سازنده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در غرفه های اسپری ، لامپ های مادون قرمز ، ایستگاه های آماده سازی ، تجهیزات نقاشی صنعتی ، تجهیزات خشک کردن با درجه حرارت بالا متخصص است که می تواند خدمات طراحی و تولید را ارائه دهد.
    که در منطقه بایون شهر گوانگژو واقع شده است ، ۲۵۰۰۰ متر مربع را اشغال می کند ، حدود ۲۰۰ کارمند دارد ، که برای فرودگاه جدید بایون (۲۰ دقیقه با ماشین) و ایستگاه قطار (۳۰ دقیقه) مناسب است.
    به عنوان یک طراح و سازنده حرفه ای با هدف "بهترین ، اما نه بزرگترین" ، با اتخاذ استانداردهای بین المللی طراحی پیشرفته و فن آوری های تولید ، سیستم مدیریت و کنترل کیفیت بین المللی را دنبال می کند ، محصولات حرفه ای درجه یک را تولید می کند جهان ، و با دوستان در سراسر جهان به اشتراک می گذارد.
    محصولات می تواند به طور گسترده ای در تعمیر و نگهداری خودرو ، ساخت وسایل نقلیه ، مهندسی و همچنین قطارها ، هواپیماها و مبلمان مورد استفاده قرار گیرد. محصولات ما در اتحادیه اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، شرق و جنوب آسیا ، آفریقا محبوب هستند و به طور کامل در سراسر جهان تثبیت شده اند. قصد دارد تولید کننده تجهیزات پاشش و پخت با نام تجاری پیشرو در جهان و تبدیل شدن به یک شرکت مدرن و دارای مزیت رقابتی بین المللی باشد.
    یک همکاری ایده آل است که سزاوار قابلیت اطمینان شما است.

    بستن
محصولات
اتاق اسپری خودرو
اتاق اسپری اتوبوس و کامیون
ایستگاه آماده سازی رنگ
غرفه اسپری صنعتی جلو باز
اتاق های رنگ پرده آب
غرفه اسپری کالوکس
غرفه رنگ سایز بزرگ
غرفه اسپری تکمیل نجاری