ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۴۰۲, ۴ floor, Foshan Youth Innovation Park, South Chaoan Road, Foshan City, GuangDong, China.
  • درباره ما : شرکت لوازم جانبی آفرود که در سال ۱۹۹۴ تاسیس شده است ، به طور مداوم در ساخت و توسعه لوازم جانبی آفرود و محصولات بیرونی مشغول فعالیت است. مانند انواع محصولات کیت اسنورکلز ، شراره های گلگیر ، جعبه ابزار وانت ، جک های اگزوز ، جک های مزرعه ، لوازم جانبی جک مزرعه ، وینچ ها و لوازم جانبی وینچ ، کیت های چرخ دنده بازیابی ، محصولات تریلر ، میله های یدک کش ، کیت بالابر ، فاصله چرخ ، مثانه آب ، مخاز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم جانبی آفرود که در سال ۱۹۹۴ تاسیس شده است ، به طور مداوم در ساخت و توسعه لوازم جانبی آفرود و محصولات بیرونی مشغول فعالیت است. مانند انواع محصولات کیت اسنورکلز ، شراره های گلگیر ، جعبه ابزار وانت ، جک های اگزوز ، جک های مزرعه ، لوازم جانبی جک مزرعه ، وینچ ها و لوازم جانبی وینچ ، کیت های چرخ دنده بازیابی ، محصولات تریلر ، میله های یدک کش ، کیت بالابر ، فاصله چرخ ، مثانه آب ، مخازن آب ، کیسه های چرخ عقب ، کیسه های قفسه سقف ، قفسه های سقف ، چادرهای بالای سقف و سایبان های جانبی ، جعبه های کولر ، قوطی های جری ، مخازن استیل ، کمپرسورهای هوا و غیره. ما امیدواریم که بتوانیم با شما همکاری برنده داشته باشیم.
    ما در تولید و تولید نقش اول در لوازم جانبی آفرود و صنعت محصولات بیرونی در چین هستیم. برای بیش از ۲۰ سال ، مارک های خودمان را ایجاد کردیم ، مانند: برای بسیاری از مارک های در سراسر جهان مانند و غیره.
    ما با ارائه محصولات باکیفیت ، رقابتی و مناسب و با فناوری پیشرفته مرتبط در صنعت و همچنین خدمات حرفه ای خود از طریق کل فرآیند تولید و بعد از آن ، در میان مشتریان گسترده خود در سراسر جهان شهرت بالا و خوبی کسب کردیم روند فروش ما برای کالاهایی که مشتری به آن نیاز داریم ارتباط آزاد و روشنی داریم و به نتایجی که مشتری می خواهد دست پیدا می کنیم.
    ما به طور مداوم بر ارتباط روشن و روشن ، محصول با کیفیت و قیمت مناسب تمرکز خواهیم کرد. هدف ما ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان گرامی می باشد. ما امیدواریم که محصولات ما بتوانند نیاز شما را برآورده کنند و ما می توانیم در تجارت از شما به خوبی پشتیبانی کنیم.
    ما به تولید و ارائه بهترین و عالی ترین محصولات و خدمات به مشتریان گرامی ادامه خواهیم داد. صمیمانه از پیوستن به همکاری ما استقبال می کنیم و مطمئن هستیم که در آینده ای نزدیک می توانیم یک تجارت دوستانه و سودمند ایجاد کنیم!

    بستن