ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : RM ۸۰۲ Bona Plaza,NO.۴۵۶ Taikang Zhong Rd,Ningbo,China
  • درباره ما : عمدتا در خطوط وسیعی از تجهیزات حفاظت شخصی از سر تا پا و محصولات ایمنی جاده ای است که نقش دوگانه را به عنوان تولید کننده و بازرگان دارد و هدف آنها ارائه به هر مشتری مقرون به صرفه ترین محصولات است و تا حد زیادی به کاهش مشکلات مشتری با استفاده از محصولات ایمنی مخلوط برای بیش از ۲۰ سال. در طی این سال ها ، ما تجربه زیادی در زمینه صادرات محصولات ایمنی جاده ای و به کشورهای مختلف ، به طور عمده ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    عمدتا در خطوط وسیعی از تجهیزات حفاظت شخصی از سر تا پا و محصولات ایمنی جاده ای است که نقش دوگانه را به عنوان تولید کننده و بازرگان دارد و هدف آنها ارائه به هر مشتری مقرون به صرفه ترین محصولات است و تا حد زیادی به کاهش مشکلات مشتری با استفاده از محصولات ایمنی مخلوط برای بیش از ۲۰ سال. در طی این سال ها ، ما تجربه زیادی در زمینه صادرات محصولات ایمنی جاده ای و به کشورهای مختلف ، به طور عمده به استرالیا ، آمریکای شمالی ، آتریکا جنوبی ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه و کشورهای اروپا با تلاش تیم ما اکنون بیش از ۱۰۰ مشتری وفادار و ثابت داریم.
    ما متعهد به ارائه بالاترین کیفیت تجهیزات محافظ شخصی و محصولات مرتبط با ایمنی با پرداختن توجه به کنترل کیفیت در هنگام تولید بازرسی-بسته بندی-روش حمل و نقل هستیم تا ایمنی کاربر نهایی را تضمین کنیم. ما اخیراً خط تولید خود را شامل لوازم جانبی خودرو و تجهیزات ایمنی در برابر آتش سوزی کرده ایم. ما با ارائه محصولات مختلف با کیفیت در سطح ایمنی ، رضایت گروه گسترده ای از مشتریان را جلب می کنیم و همچنین به منظور پاسخگویی به برخی از بخشهای تقاضای مشتریان با کیفیت بالا ، هنوز به طور موفقیت آمیز از برخی محصولات ایمنی استاندارد استفاده کرده ایم. بیشتر ، ما تاریخ تحویل را به موقع کنترل می کنیم.
    هرگونه تقاضا یا علاقه به محصولات و محصولات ایمنی ، لطفا دریغ نکنید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. در اینجا ما از پشتیبانی و پیشنهادات شما بسیار استقبال می کنیم و از بازدید از امکانات ما استقبال می کنیم. این افتخار ما است که شما را در اختیار داشته باشیم و ما متواضعانه رفتار خواهیم کرد و گام به گام خود را بهبود می بخشیم. بیایید بر اساس اعتماد متقابل و همکاری خوب در آینده نزدیک برنده شویم!

    بستن