ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : R۳۰۱ B BLOCK, NO.۵۶۵ JINGJIA ROAD (PACIFIC PLAZA) Ningbo, China ۳۱۵۰۱۰
  • درباره ما : یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای ماشین آلات و تجهیزات و ساختمانی در چین از سال ۱۹۹۵ است و در نینگبو ، چین واقع شده است ، که یکی از سریع ترین شهرهای چین است. این مکانیزم مدیریت انعطاف پذیر ، خدمات برتر و کارآمد است و شهرت برجسته و قابل اعتمادی در بازار جهانی دارد. ما در این سال ها موفقیت بزرگی کسب کرده ایم و با بیش از ۲۰ کشور جهان ارتباط تجاری خوبی برقرار کرده ایم. بر اساس تکنیک رتبه ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای ماشین آلات و تجهیزات و ساختمانی در چین از سال ۱۹۹۵ است و در نینگبو ، چین واقع شده است ، که یکی از سریع ترین شهرهای چین است. این مکانیزم مدیریت انعطاف پذیر ، خدمات برتر و کارآمد است و شهرت برجسته و قابل اعتمادی در بازار جهانی دارد. ما در این سال ها موفقیت بزرگی کسب کرده ایم و با بیش از ۲۰ کشور جهان ارتباط تجاری خوبی برقرار کرده ایم. بر اساس تکنیک رتبه بندی بالا ، تجربه طولانی مدت در بازار ، ما همیشه می توانیم محصولات با بهترین کیفیت و خدمات حرفه ای را به مشتریان خود ارائه دهیم.
    ما صمیمانه از شما استقبال می کنیم که از شرکت و کارخانه ما بازدید کنید و همکاری در زمینه های مختلف با ما را بر اساس برابری و سود متقابل تقویت کنید. ما مشتاقانه منتظر برقراری روابط طولانی مدت با شرکت محترم شما در آینده نزدیک هستیم.

    بستن