ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۶#&۱۸# Baihe Bridge,Lubu,Yuyao,Zhejiang,China
  • درباره ما : واقع در استان ژجیانگ شهر لوبو یویائو ، که نزدیک به خلیج هانگزو و فرهنگ ماقبل تاریخ مشهور جهان است ، تنها ۴۰ کیلومتری فرودگاه نینگبو ، ۶۰ کیلومتری بندر نینگبو ، می توانید از حمل و نقل راحت و تبادل اطلاعات روان لذت ببرید. این شرکت در زمینه تولید گیره های مختلف شلنگ تخصص دارد و تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش و یک تیم فنی حرفه ای را در اختیار دارد. این شرکت با گذشت زمان به توسعه خود ادامه می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در استان ژجیانگ شهر لوبو یویائو ، که نزدیک به خلیج هانگزو و فرهنگ ماقبل تاریخ مشهور جهان است ، تنها ۴۰ کیلومتری فرودگاه نینگبو ، ۶۰ کیلومتری بندر نینگبو ، می توانید از حمل و نقل راحت و تبادل اطلاعات روان لذت ببرید. این شرکت در زمینه تولید گیره های مختلف شلنگ تخصص دارد و تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش و یک تیم فنی حرفه ای را در اختیار دارد. این شرکت با گذشت زمان به توسعه خود ادامه می دهد ، آگاهی را دنبال می کند ، توانایی خود را برای کار تیمی به طور مداوم بهبود می بخشد و در سالهای اخیر به سرعت توسعه یافته است.
    محصولات این شرکت عمدتا برای اتصال ، تعمیر و مهر و موم اتصالات لوله های لاستیکی ، شیلنگ های نایلونی و پلاستیکی ، شیلنگ های تقویت شده با پارچه ، بانک های آب و غیره در وسایل نقلیه ، کشتی ها ، موتورهای دیزلی ، موتورهای بنزینی ، ابزار آلات ، سیستم های اطفا حریق و ماشین آلات و سیستمهای مختلف در صنایع شیمیایی.
    محصولات سری محصولات پشتیبانی کننده جنرال موتورز ، چین ، چین و تولیدکنندگان مختلف خودرو هستند. این شرکت اتصالات انعطاف پذیر زباله فاضلاب و سیستم های تهویه را برای شرکت های مختلف ساختمانی داخلی فراهم می کند. اکنون محصولات به مناطق اروپا ، آمریكا ، خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا صادر می شود و حجم سالانه آن به طور مداوم در حال افزایش است. این محصولات در داخل و خارج از کشور بسیار مورد ستایش مشتریان قرار می گیرند.
    این شرکت به رهنمودهای مدیریت "اعتبار به عنوان اساسی بودن ، کیفیت اول" و دستورالعمل های کیفیت "اطمینان از کیفیت عالی ، ساخت نام تجاری درجه یک" ، کیفیت و مارک تجاری را به عنوان اولین خط نجات رعایت می کند و سالهاست که سیستم مدیریت را بهبود می بخشد. این گواهینامه سیستم کیفیت را تأیید کرده است. این شرکت دارای حسن نیت شرکت خصوصی عمل در است.
    "برد-برد و سعادت مشترک" فلسفه مدیریت ماست. "محصولات با کیفیت ، اعتبار قابل اعتماد ، خدمات پس از فروش عالی" وعده ابدی شرکت ما است.

    بستن
محصولات
گیره های آزادسازی سریع
گیره شیلنگ کرم درایو - بدون سوراخ (DIN)
سوراخ گیره شلنگ درایو کرم (SAE)
گیره-بند و براکت چرخشی سریع آزادسازی
گیره های فنری تی بولت
گیره های شلنگ تی بولت (SAE)
گیره های شلنگ سنگین (DIN)
لاینر گیره-U
گیره بند فنری Q673B
2-گیره گوش (ASE)
گیره ضربان دار (SAE)
گیره های تک گوش (SAE/DIN)