ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Weihua Road, Suzhou Industrial Park, Suzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و در ساخت ابزارهای برقی و لوازم جانبی تمرکز دارد.از همان ابتدا ، ما سعی در ارائه بهترین کیفیت محصولات داریم تا بتوانیم کیفیت محصولات را به طور مداوم ارتقا دهیم. با داشتن بهترین مدیریت ساختار یافته و کارآمد ، تجهیزات پیشرفته و کارکنان ماهر ، رقابت را حفظ کرده و از شهرت خوبی در بازار برخوردار است. محصولات ما اکنون به بیش از ۱۵۰ کشور / منطقه فروخته شده است.ما باتجربه تر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و در ساخت ابزارهای برقی و لوازم جانبی تمرکز دارد.
    از همان ابتدا ، ما سعی در ارائه بهترین کیفیت محصولات داریم تا بتوانیم کیفیت محصولات را به طور مداوم ارتقا دهیم. با داشتن بهترین مدیریت ساختار یافته و کارآمد ، تجهیزات پیشرفته و کارکنان ماهر ، رقابت را حفظ کرده و از شهرت خوبی در بازار برخوردار است. محصولات ما اکنون به بیش از ۱۵۰ کشور / منطقه فروخته شده است.
    ما باتجربه ترین مهندس کیفیت را داریم که بازرسی کلی را برای هر محصولی که تحویل می دهیم انجام می دهد. این بازرسی ها شامل یک تست استقامت ، یک آزمایش فشار بالا ، و عملکرد دستگاه بدون بار و همچنین تحت شرایط کار است.
    به منظور واکنش فعالانه به استراتژی کمربند و جاده در سال ۲۰۱۹ ، ما شعبه جدید خود را در آسیای میانه تأسیس کردیم و یک حمایت مالی طولانی مدت با تیم فوتبال نوجوانان اشتوتگارت ایجاد کردیم.
    ما هستیم. ما همیشه بهترین ها را انجام می دهیم.

    بستن