ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۰۴ Yinxing Road, Baoding City, Hebei, China
  • درباره ما : پیشرو کیفیت ملی، شرکتی از واحدهای تجاری تکمیلی است که به تولید ، توزیع و سرویس دهی قطعات صنعتی و فن آوری های مرتبط ، از جمله لوازم جانبی خودرو ، قطعات ماشین آلات ، سخت افزار ساخت و ساز و غیره می پردازد. در سال ۱۹۸۷ تأسیس و در واقع منطقه توسعه فناوری پیشرفته شهر باودینگ ، هبی ، چین. مساحت ۲۷۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد و تقریباً در ۲۵ کشور در سراسر جهان به مشتریان خدمات ارائه می دهد.در سال ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    پیشرو کیفیت ملی، شرکتی از واحدهای تجاری تکمیلی است که به تولید ، توزیع و سرویس دهی قطعات صنعتی و فن آوری های مرتبط ، از جمله لوازم جانبی خودرو ، قطعات ماشین آلات ، سخت افزار ساخت و ساز و غیره می پردازد. در سال ۱۹۸۷ تأسیس و در واقع منطقه توسعه فناوری پیشرفته شهر باودینگ ، هبی ، چین. مساحت ۲۷۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد و تقریباً در ۲۵ کشور در سراسر جهان به مشتریان خدمات ارائه می دهد.
    در سال ۱۹۹۵ گواهینامه کیفیت را به دست آورده است. ما معتقدیم که فن آوری بالا و کارگران ماهر کلید دستیابی به عملکرد بالا در کیفیت است. مجهز به ۳۵ مجموعه ، ۶۶ مجموعه ماشین آلات برش فلز و ۲ مرکز ماشینکاری (اتصال پنج محوره) ، ۵ دستگاه فرزکاری ، ۵ دستگاه ماشین جوشکاری برقی ، ۲ مجموعه ماشینکاری نقاشی ، ۱ مجموعه تجهیزات آزمایش و غیره است. ما می توانیم ریخته گری شن و ماسه (آهن خاکستری و شکل پذیر) ، ریخته گری سرمایه گذاری (فولاد ضد زنگ ، آهن و فولاد) ، پوشش کف (آلومینیوم) ، جعل ، مهر زنی و ماشینکاری و غیره داشته باشیم. ماموریت ما بیش از انتظار مشتری با بهترین محصول و خدمات است.
    ما مشتاقانه منتظر برقراری روابط تجاری طولانی مدت با مشتریان هستیم.

    بستن