ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹۸۷ Fenggong Road, Jiading , Shanghai ۲۰۱۸۰۱ , China
  • درباره ما : شانگهای تولید کننده حرفه ای کمپرسورهای هوا است که مقر اصلی آن در شانگهای چین واقع شده است. بیش از ۱۰۰ کارمند تولید و تیم تحقیق و توسعه وجود دارد.از زمان تأسیس در سال ۲۰۰۵ ، ما همیشه بر روی فن آوری فشرده سازی پیچ و سیستم هوای تنفسی فشار بالا تمرکز کرده ایم ، تمام کمپرسورهای تولید شده ما برای صادرات از طریق گواهینامه عبور می کنند. تا به امروز ، هزاران کمپرسور در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای تولید کننده حرفه ای کمپرسورهای هوا است که مقر اصلی آن در شانگهای چین واقع شده است. بیش از ۱۰۰ کارمند تولید و تیم تحقیق و توسعه وجود دارد.
    از زمان تأسیس در سال ۲۰۰۵ ، ما همیشه بر روی فن آوری فشرده سازی پیچ و سیستم هوای تنفسی فشار بالا تمرکز کرده ایم ، تمام کمپرسورهای تولید شده ما برای صادرات از طریق گواهینامه عبور می کنند. تا به امروز ، هزاران کمپرسور در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان برای مشتریان در دسترس بوده و بسیاری از این ماشین ها هنوز به طور قابل اعتماد کار می کنند. کیفیت قابل اعتماد همیشه هدف ما بوده است.
    نوآوری بزرگترین قدرت موفقیت ماست ، همیشه ما را ارتقا می دهید تا طیف منحصر به فرد کمپرسور هوا را به مشتریان ارائه دهیم. ما یک ماشین کاملاً یکپارچه برای مشتریان خود در ایالات متحده در نظر گرفته ایم که شامل کمپرسورهای پیچ دار ، خشک کن هوا و مخزن گیرنده همه در یک برای کار فروشگاه مکانیکی سرور است. ما کمپرسور پیچ کوچک جمع و جور با دیزل و بنزین برای مشتریان استرالیایی خود تولید کردیم. ما کمپرسور پیچ طبیعی گاز طبیعی را برای مشتریان مکزیکی در حوزه نفت تولید کردیم. ما کمپرسورهای پیچ کم فشار را برای مشتریان در بنگلادش برای صنعت نساجی تولید می کنیم.
    ما به عنوان یک تامین کننده پیشرو کمپرسورهای مارپیچی ، ما تیم قابل اعتمادی هستیم که همه روزه برای پشتیبانی حرفه ای و بلند مدت از مشتریان خود تلاش می کنیم تا به آنها در رشد بازار و دستیابی به منافع اقتصادی کمک کنیم. خواسته های شما جهت ماست. بیا ، بیایید با شما کار کنیم. از سال ۲۰۰۵ که تأسیس شد ، همیشه بر روی فن آوری فشرده سازی پیچ و سیستم هوای فشار بالا تمرکز دارد ، تمام کمپرسورهای تولید شده ما از طریق گواهینامه عبور می کنند. تا به امروز ، هزاران کمپرسور در بیش از ۵۰ کشور جهان برای مشتریان در دسترس بوده و بسیاری از این ماشین ها هنوز به طور قابل اعتماد کار می کنند. کیفیت قابل اعتماد همیشه هدف ما است.

    بستن