ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۷, Small Xinzhuang West Street, Huaiyin District, Jinan, Shandong, China
  • درباره ما : به خانه آنلاین خوش آمدید کارخانه ما یکی از تولید کنندگان پیشرو در معاملات معلولان آسانسور ویلچر و تجهیزات بالابر و پارکینگ قیچی و سکوی کار و تریلر اسب در چین است. محصول ما عمدتا شامل بالابر صندلی چرخدار ، سکوی پارکینگ ماشین ، صفحه چرخان ، رمپ بارگیری (و بالابر قیچی) ، سکوی کار و تریلر اسب و غیره است.تیم ماهر با بیش از ۴ دهه تجربه در ساخت محصولات نوار نقاله ، می تواند پاسخ سریع و تخصص فنی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به خانه آنلاین خوش آمدید کارخانه ما یکی از تولید کنندگان پیشرو در معاملات معلولان آسانسور ویلچر و تجهیزات بالابر و پارکینگ قیچی و سکوی کار و تریلر اسب در چین است. محصول ما عمدتا شامل بالابر صندلی چرخدار ، سکوی پارکینگ ماشین ، صفحه چرخان ، رمپ بارگیری (و بالابر قیچی) ، سکوی کار و تریلر اسب و غیره است.
    تیم ماهر با بیش از ۴ دهه تجربه در ساخت محصولات نوار نقاله ، می تواند پاسخ سریع و تخصص فنی را ارائه دهد. محصول ما دارای گواهینامه کیفیت : ۲۰۰۰ است و همچنین آزمون سیستم کیفیت را نیز پشت سر گذاشته است. ما همیشه به مشتریان خود بهترین کیفیت ، قیمت رقابتی و خدمات عالی را ارائه می دهیم.
    مشتریان ما از سراسر جهان "قیمت مناسب ، زمان تولید کارآمد و خدمات پس از فروش خوب" را اصل خود می دانند و امیدواریم که برای توسعه و منافع مشترک با مشتریان بیشتری همکاری کنیم. ما به گرمی از هر مشتری بالقوه برای بازدید از کارخانه خود استقبال می کنیم!

    بستن