ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Captain Industrial Park,Qingdao Developing Zone, Shandong Province,China .
  • درباره ما : نام کاپیتان در سراسر جهان به عنوان پیشرو در فناوری شناخته می شود و با ارائه منافع مالی محسوس به مشتری خود ، به شماره یک تامین کننده بازار پس از فروش خودرو در چین تبدیل شده است.در طول ۱۵ سال گذشته ، کاپیتان محصولات و خدماتی را توسعه داده است که سود واقعی را به صاحبان مغازه ها و مجریان تعمیر می دهد. همین ترکیب است که باعث می شود پیشنهاد محصول و خدمات در بازار بی نظیر باشد.با تخصص برتر در م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نام کاپیتان در سراسر جهان به عنوان پیشرو در فناوری شناخته می شود و با ارائه منافع مالی محسوس به مشتری خود ، به شماره یک تامین کننده بازار پس از فروش خودرو در چین تبدیل شده است.
    در طول ۱۵ سال گذشته ، کاپیتان محصولات و خدماتی را توسعه داده است که سود واقعی را به صاحبان مغازه ها و مجریان تعمیر می دهد. همین ترکیب است که باعث می شود پیشنهاد محصول و خدمات در بازار بی نظیر باشد.
    با تخصص برتر در مهندسی فرآیند تعمیر ، ساختمان ، خدمات مهندسی مکانیک و برق برای تاسیسات کلید در دست و دانش دقیق از رنگ و تکنیک های آماده سازی ، کاپیتان به یک رهبر جهانی در زمینه فناوری ، برنامه ریزی فروشگاه ، چیدمان و طراحی تبدیل خواهد شد.

    بستن