ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : #۳۳ Nandong Industrial ۳rd Park, Heshan City, Jiangmen, Guangdong, China ۵۲۹۷۲۷
  • درباره ما : شرکت تولید ماشین آلات نیولی ، با مسئولیت محدود در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد ، واقع در شهر هشان ، استان گوانگدونگ ، چین ، با مساحت ۳۳۰۰۰۰ متر مربع. این به سرعت از طریق فن آوری پیشرفته و سطح حرفه ای در زمینه تجهیزات حمل و نقل مواد توسعه یافته است.شرکت تولید ماشین آلات نیولی ، با مسئولیت محدود یک شرکت جامع است که با تحقیق و توسعه ، تولید و توزیع و ساخت تجهیزات انتقال مواد به صورت حرفه ای سازگار است ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولید ماشین آلات نیولی ، با مسئولیت محدود در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد ، واقع در شهر هشان ، استان گوانگدونگ ، چین ، با مساحت ۳۳۰۰۰۰ متر مربع. این به سرعت از طریق فن آوری پیشرفته و سطح حرفه ای در زمینه تجهیزات حمل و نقل مواد توسعه یافته است.
    شرکت تولید ماشین آلات نیولی ، با مسئولیت محدود یک شرکت جامع است که با تحقیق و توسعه ، تولید و توزیع و ساخت تجهیزات انتقال مواد به صورت حرفه ای سازگار است.
    شرکت ما به طور مداوم ظرفیت تولید و فناوری را به روز می کند تا بازار کار روزافزونی را برآورده کند. ما بیش از ۱۰۰ مدل تجهیزات حمل و نقل مواد داریم ، محصولات اصلی: و غیره ، تولید سالانه به ۴۰۰۰۰۰ عدد رسیده و محصولات به بیش از ۱۲۰ کشور و منطقه صادر شده است. شبکه فروش و فروش پست کل چین را پوشش می دهد بازار. مارک از شهرت بالایی در بازار داخلی و خارج از کشور برخوردار است. شرکت ما گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را دریافت کرده است و محصولات اصلی دارای گواهینامه توسط در آلمان هستند.

    بستن