ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Fl.۱۳, Hometex Mansion, No.۲۱۰ Siping Rd., Shanghai, ۲۰۰۰۸۶, China
  • درباره ما : یک راه حل برتر پروژه برای کف ، درب و کابینت تجاری است.از سال ۲۰۰۴ ، ما بازار خوبی در سراسر جهان ، به طور عمده در آمریکای شمالی ، اروپا ، استرالیا و آمریکای جنوبی به اشتراک گذاشته ایم.نقاط قوت ماحدود ۲۳۳۲۳۲کفپوشکفپوش تجاری وینیل ، کف سخت ، کف مهندسی شده از چوب سخت ، کف چوب ، کفپوش ورقه ورقه ، کف بامبو و کفپوش در، دربدرب آغازگر ، درب چوبی ، درب دارای درجه حرارت ، درب ورودی جامدکابینتکمد آش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک راه حل برتر پروژه برای کف ، درب و کابینت تجاری است.
    از سال ۲۰۰۴ ، ما بازار خوبی در سراسر جهان ، به طور عمده در آمریکای شمالی ، اروپا ، استرالیا و آمریکای جنوبی به اشتراک گذاشته ایم.
    نقاط قوت ما
    حدود ۲۳۳۲۳۲
    کفپوش
    کفپوش تجاری وینیل ، کف سخت ، کف مهندسی شده از چوب سخت ، کف چوب ، کفپوش ورقه ورقه ، کف بامبو و کفپوش
    در، درب
    درب آغازگر ، درب چوبی ، درب دارای درجه حرارت ، درب ورودی جامد
    کابینت
    کمد آشپزخانه ، کمد لباس ، و سرویس بهداشتی
    با گواهینامه های و آزمون توسط .
    محصولات ما دارای سطح بالایی از کیفیت هستند ، که با موفقیت توسط مارک های بزرگ ، املاک و مستغلات ، توسعه دهندگان و شرکت های عمده فروشی در سراسر جهان پذیرفته شده است. شما می توانید اقلام ما را در پروژه های مختلف در آمریکای شمالی ، اروپا ، استرالیا ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکای جنوبی ، پیدا کنید شرق و آفریقا.
    کانگتون شرکای استراتژیک ما را با استاندارد بین المللی کیفیت انتخاب می کند. ما به شدت کیفیت را کنترل می کنیم و بازرسی را هنگام تولید و قبل از بارگیری ارائه می دهیم. همه مشتریان ما گزارش را با عکس های دقیق برای هر محموله دریافت می کنند. ما مسئول قیمت قدرتمند رقابتی ، کیفیت بالا و تولید محصول جدید هستیم.
    خدمات در دسترس است ، شامل حمل و نقل ، مالیات ، عوارض ، هزینه های درب منزل است. هدف ما ایجاد ارزش اضافی برای مشتریان و توسعه مشترک است.
    هر آنچه برای درب ، کف یا کابینت نیاز دارید ، ما معتقدیم بهترین راه حل حرفه ای را به شما ارائه می دهد.

    بستن