ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jindong Industrial Area,Jinhua City, Zhejiang, China
  • درباره ما : بیش از ۱۲ سال است که در ساخت و صادرات انواع وینچ و لوازم جانبی مشغول است. ما عمدتا وینچ ها را از ۱۵۰۰ پوند تا ۲۰۰۰۰ پوند ، تسمه های بازیابی ، آهنگ های شن ، میله گاو و کیت های بازیابی تولید می کنیم. ما همیشه در حال توسعه لوازم جانبی جدید برای جدیدترین اتومبیل های چهار چرخ و وسایل نقلیه آفرود هستیم.تعهد ما ارائه راه حل های خودرویی و کالاهای با ارزش از طریق محصولات و خدمات با کیفیت بالا به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از ۱۲ سال است که در ساخت و صادرات انواع وینچ و لوازم جانبی مشغول است. ما عمدتا وینچ ها را از ۱۵۰۰ پوند تا ۲۰۰۰۰ پوند ، تسمه های بازیابی ، آهنگ های شن ، میله گاو و کیت های بازیابی تولید می کنیم. ما همیشه در حال توسعه لوازم جانبی جدید برای جدیدترین اتومبیل های چهار چرخ و وسایل نقلیه آفرود هستیم.
    تعهد ما ارائه راه حل های خودرویی و کالاهای با ارزش از طریق محصولات و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان است. ما با "بهترین کیفیت و قیمت مناسب" با همه شرکای تجاری روابط اعتمادپذیری برقرار می کنیم.
    خوش آمدید به ما و یا نصب شده از کارخانه ما مراجعه کنید. هر زمان که به دست نیاز دارید یا در مورد هر یک از محصولات ما سوالی دارید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم بهترین دنده را برای نیازهای خود تعیین کنید.

    بستن