ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Zha Qiao Tan Village Industrial Park, Xishan District, Wuxi, Jiangsu
  • درباره ما : صادرات موتورسیکلت و قطعات خودرو را متمرکز می کند. شرکت بازرگانی ، محدود. در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد ، در زمینه فروش لوازم جانبی و اصلاح قطعات خارجی ، از جمله سپرهای جلو و عقب ، محافظ های سپر ، کیت بدنه ، تخته های مخصوص دویدن ، پله های جانبی ، قفسه های سقف ، جعبه های سقف و غیره تاسیس شد. ما یکی از صادر کنندگان حرفه ای پیشرو لوازم جانبی خارجی و قطعات اصلاح.قطعات محصولات ما از لحاظ ظاهری مد روز ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صادرات موتورسیکلت و قطعات خودرو را متمرکز می کند. شرکت بازرگانی ، محدود. در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد ، در زمینه فروش لوازم جانبی و اصلاح قطعات خارجی ، از جمله سپرهای جلو و عقب ، محافظ های سپر ، کیت بدنه ، تخته های مخصوص دویدن ، پله های جانبی ، قفسه های سقف ، جعبه های سقف و غیره تاسیس شد. ما یکی از صادر کنندگان حرفه ای پیشرو لوازم جانبی خارجی و قطعات اصلاح.
    قطعات محصولات ما از لحاظ ظاهری مد روز هستند و کیفیت آن تحت استاندارد دقیق فنی کنترل می شود. در نتیجه ، محصولات جی جی جی جی و لندرور ما شهرت خوبی در داخل و خارج از کشور کسب کرده اند. اکنون ، آنها در اروپا ، آمریکا ، دبی ، آلمان ، انگلستان و سایر کشورها و مناطق فروش خوبی دارند.
    نه فقط برای ارائه محصولات عالی به مشتریان بالا بلکه برای ایجاد یک رابطه شخصی تر بین ما و مصرف کننده ما ایجاد شده است. پرسنل آگاه ما وقت خود را برای ایجاد یک ارتباط شخصی با هر مشتری ایجاد می کنند تا به همه درخواست ها و س شما پاسخ داده شود نمایندگان ما به شما کمک می کنند تا یک طرح ایده آل متناسب با پروژه مشتریان ما ارائه دهند.

    بستن