ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO. ۵۵۷ Dazhushan South Road , Huangdao District ,Qingdao ,China
  • درباره ما : یک کارخانه تاسیس شده در چینگدائو (چین) ، با تجهیزات پیشرفته برای طراحی ، ساخت و نصب راه حل های کلاس جهانی برای پارکینگ اتوماتیک و مکانیکی اتومبیل و آسانسور خدمات اتومبیل ارائه شده به مشتریان ما در سراسر جهان.تیم شایسته ما در چند زبان (انگلیسی ، چینی ، ایتالیایی ، عربی ، ژاپنی ، ... و غیره) آماده پیش بینی ، شناسایی و فراتر از انتظارات مشتریان ما است. علاوه بر این ما سیستم برنامه ریزی مناب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک کارخانه تاسیس شده در چینگدائو (چین) ، با تجهیزات پیشرفته برای طراحی ، ساخت و نصب راه حل های کلاس جهانی برای پارکینگ اتوماتیک و مکانیکی اتومبیل و آسانسور خدمات اتومبیل ارائه شده به مشتریان ما در سراسر جهان.
    تیم شایسته ما در چند زبان (انگلیسی ، چینی ، ایتالیایی ، عربی ، ژاپنی ، ... و غیره) آماده پیش بینی ، شناسایی و فراتر از انتظارات مشتریان ما است. علاوه بر این ما سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی را برای ادغام داده ها و فرایندها در چندین بخش خود برای عملکرد بهتر و سریعتر پیاده کردیم.
    از تجربه ای عالی همراه با دانش فنی قوی با استفاده از جدیدترین ماشین آلات تولیدی مانند برای تضمین کیفیت هر قسمت با حداقل خطا و رعایت استانداردهای تولید بین المللی در کلیه مراحل تولید برخوردار است.
    از طریق تیم تحقیق و توسعه خود متعهد به ارائه کیفیت بی نظیر و در عین حال حفظ عملکرد کارآمد و ارگونومیک برای بیمه تولید راه حل های با دوام و رقابتی است.
    ما با موفقیت آزمایش را برای آسانسور پارکینگ یک پست اتومبیل ، بالابر پارکینگ ماشین گودال ، بالابر پارکینگ استکر سه نفره ، بالابر هیدرولیکی اتومبیل دو پست پست آسانسور پارکینگ اتومبیل و گواهینامه برای سایر محصولات در حال استفاده است.

    بستن