ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : East Developing District,Taian City,Shandong Provinve,China
  • درباره ما : یک تولید کننده حرفه ای است که در تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات دستگاه تراش تعمیر چرخ ، دستگاه تراش عمودی ، دستگاه تراش تختخواب شیب ، ماشین تراش جهانی ، تراش تراشکاری دستگاه ، دستگاه فرز و مرکز ماشینکاری در چین.ما در شهر تایان با دسترسی راحت حمل و نقل واقع شده ایم. کارکنان باتجربه ما که به کنترل دقیق کیفیت و خدمات متفکرانه مشتری اختصاص داده شده اند ، همیشه در دسترس هستند تا درباره ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده حرفه ای است که در تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات دستگاه تراش تعمیر چرخ ، دستگاه تراش عمودی ، دستگاه تراش تختخواب شیب ، ماشین تراش جهانی ، تراش تراشکاری دستگاه ، دستگاه فرز و مرکز ماشینکاری در چین.
    ما در شهر تایان با دسترسی راحت حمل و نقل واقع شده ایم. کارکنان باتجربه ما که به کنترل دقیق کیفیت و خدمات متفکرانه مشتری اختصاص داده شده اند ، همیشه در دسترس هستند تا درباره نیازهای شما صحبت کنند و رضایت کامل مشتری را تضمین کنند. علاوه بر این ، ما گواهینامه را نیز به دست آورده ایم. محصولات ما با فروش خوب در تمام شهرها و استانهای اطراف چین به سراسر جهان ، به ویژه به انگلیس ، ایالات متحده ، اروپا و کشورهای خاورمیانه صادر می شود. انتخاب های زیادی برای شما وجود دارد اما قطعاً انتخاب ما شروع خوبی است. ما اختصاص داده ایم تا بهترین ، ماشین آلات با ارزش افزوده عالی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.
    ما صمیمانه آرزو داریم که یک رابطه طولانی مدت برد-برد با شما برقرار کنیم.

    بستن
محصولات
دستگاه تراش CNC تخت
دستگاه تراش CNC تخت
دستگاه تراش CNC سنگین CK61100
دستگاه تراش CNC CK6150T
مرکز ماشینکاری CNC VMC1270
مرکز ماشینکاری CNC VMC1160
مرکز ماشینکاری CNC VMC850
مرکز ماشینکاری CNC VMC1370
تراش CNC لوله کشی QK1343
تراش CNC لوله کشی QK1330
تراش CNC لوله کشی QK1335
مرکز تراش CNC تخت شیبدار CK46D