ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Hongsan Industrial Zone, Hongchou , Tiantai , Zhejiang , China ۳۱۷۲۰۰
  • درباره ما : ژجیانگ گروه شرکت ، آموزشی ویبولیتین ، در منطقه صنعتی ، ، ژجیانگ واقع شده است. کارخانه ما مساحت ۲۰،۰۰۰ متر مربع ، سرمایه ثبت شده ۵۵،۵۵۰،۰۰۰ را دارد. طی ۱۰ سال گذشته ، ما در زمینه تولید و تولید کارتریج های شیرآلات و محصولات ایمنی تخصص داشتیم. ما همچنین پیشروترین تولید کننده کارتریج های سفارشی و شخصی و محصولات ایمنی هستیم. علاوه بر این ، ما خدمات را ارائه می دهیم زیرا تیم تحقیق و توسعه ما پ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ژجیانگ گروه شرکت ، آموزشی ویبولیتین ، در منطقه صنعتی ، ، ژجیانگ واقع شده است. کارخانه ما مساحت ۲۰،۰۰۰ متر مربع ، سرمایه ثبت شده ۵۵،۵۵۰،۰۰۰ را دارد. طی ۱۰ سال گذشته ، ما در زمینه تولید و تولید کارتریج های شیرآلات و محصولات ایمنی تخصص داشتیم. ما همچنین پیشروترین تولید کننده کارتریج های سفارشی و شخصی و محصولات ایمنی هستیم. علاوه بر این ، ما خدمات را ارائه می دهیم زیرا تیم تحقیق و توسعه ما پشتیبانی فنی قوی ارائه می دهد.
    درباره ایمنی
    ما در تولید و توسعه محصولات ایمنی برای ترافیک ، صنعتی ، ساختمانی و سایر موارد مرتبط تخصص داریم.
    مجموعه کامل محصولات ما شامل مخروط های ترافیکی ، سرعت گیرها ، بلوک های پارکینگ ، مجذورهای راهنمایی و رانندگی ، پست انعطاف پذیر ، چراغ های چشمک زن چشمک زن ، حصار ایمنی ، جلیقه ایمنی ، نوار احتیاط و موارد دیگر است.
    درباره کارتریج های
    در حال حاضر ، کارتریج سالانه بیش از ۱۰ میلیون مجموعه تولید می کند. محصولات کاملاً مطابق با استاندارد چین هستند ، سپس ۱۰۰٪ توسط آزمایش فشار هوا کم و فشار گشتاور اهرم تأیید می شوند. در عین حال ، ما همه قدم ها را برداشته ایم تا اطمینان حاصل کنیم که در محصولات و خدمات خود همیشه بالاترین استاندارد کیفیت را خواهیم داشت. علاوه بر کنترل کیفیت داخلی ، ما همچنین محصولات خود را برای آزمایش به طور منظم به آزمایشگاه های مستقل می فرستیم. و کلیه محصولات توسط بیمه بیمه می شوند.
    در سال ۲۰۱۵ ، ما چندین تجهیزات پیشرفته تولید ، مونتاژ و آزمایش سرمایه گذاری کردیم. ما یک کارتریج کامل و محصولات ایمنی ارائه می دهیم که با سالها تجربه در اختیار شماست تا امروز نیازهای شما را برآورده کنیم.
    شرکت ما سالهاست که به طور مداوم اصلاحات را تحت فشار قرار داده و نوآوری فنی و مدیریتی را به طور مداوم تحت فشار قرار می دهد تا بتواند همیشه پیشرفت کند.
    هدف ما ارائه محصولات با کیفیت حرفه ای با تکنولوژی پیشرفته ، مناسب ترین قیمت و پشتیبانی از خدمات برجسته مشتری است. و همچنین ، ما مفهوم علمی توسعه و فلسفه کسب و کار را متعهد و مقرون به صرفه در عملکرد ، توسعه مداوم ، اتخاذ می کنیم.
    امروز با ما تماس بگیرید
    فقط با ارتباط و بازخورد از طرف شما است که در گروه می توانیم مسیر موفقیت خود را ادامه دهیم.
    اگر در مورد دارید ، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید ، ما برای شما آماده هستیم.

    بستن
محصولات
مخروط ترافیک CC-A210 PP
CC-A90-S1 PVC مخروطی
مخروط ترافیک CC-A210 PP
مخروط های ترافیکی
مخروط های ترافیکی
مخروط های ترافیکی
CC-A08-1 مخروط ترافیک PE
مخروط ترافیک CC-A05 PE