ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۳۱Yangcheng Road,Nanyang Economic Development Area,Xiaoshan District,Hangzhou
  • درباره ما : شرکت ، با مسئولیت محدود یک شرکت حرفه ای است که تحقیق و توسعه ، ساخت ، فروش ، نصب و خدمات را ادغام می کند. با مجموعه کامل فناوری های پیشرفته در زمینه طراحی و ساخت بسیاری از محصولات از جمله آسانسور مسافربری ، آسانسور پانوراما ، آسانسور تختخوابی ، آسانسور باری ، آسانسور ویلا ، بالابر اتومبیل ، پله برقی و حرکت متحرک و غیره تخصص دارد. بسته به فناوری های پیشرفته ، تجهیزات مدرن ، مدیریت استاندا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، با مسئولیت محدود یک شرکت حرفه ای است که تحقیق و توسعه ، ساخت ، فروش ، نصب و خدمات را ادغام می کند. با مجموعه کامل فناوری های پیشرفته در زمینه طراحی و ساخت بسیاری از محصولات از جمله آسانسور مسافربری ، آسانسور پانوراما ، آسانسور تختخوابی ، آسانسور باری ، آسانسور ویلا ، بالابر اتومبیل ، پله برقی و حرکت متحرک و غیره تخصص دارد. بسته به فناوری های پیشرفته ، تجهیزات مدرن ، مدیریت استاندارد ، موقعیت دقیق برند و شبکه بازاریابی و خدمات عالی ، تجارت رشد مداوم را حفظ می کند. شبکه فروش نه تنها کل کشور را پوشش می دهد ، بلکه در بسیاری از کشورهای اروپا ، آسیا ، آفریقا و آمریکا گسترش می یابد. یکی از بالقوه ترین شرکت های بالقوه آسانسور در چین است.
    این شرکت دارای دو زیرزمین برای ساخت است ، یکی در منطقه توسعه واقع شده و دیگری در پارک صنعتی واقع شده است و از جغرافیای مناسب و ترافیک مناسب برخوردار است.

    بستن
محصولات
اسکن ایمنی خودرو
ویلای خصوصی، لذتی عالی