ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Blcok B,The heart of ocean,Nanshan HouHai Road,Nanshan istrict,Shenzhen,China
  • درباره ما : تاسیس شده در سال ۱۹۹۳ ، یک تولید کننده حرفه ای باتری با تجربه ای غنی است. کارخانه ما با مساحت تولید بیش از ۱۵،۵۰۰ متر مربع و بیش از ۸۰۰ کارمند ، از جمله بیش از ۵۰ مهندس تحقیق و توسعه.ما با معرفی چندین خط تولید کاملاً اتوماتیک باتری ، از جمله خطوط تولید فوجیسو از ژاپن و خطوط تولید هیبر از کانادا ، به طور مداوم بر بهبود فناوری تولید تمرکز کرده ایم ، که به ما امکان می دهد کارایی تولید خود ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس شده در سال ۱۹۹۳ ، یک تولید کننده حرفه ای باتری با تجربه ای غنی است. کارخانه ما با مساحت تولید بیش از ۱۵،۵۰۰ متر مربع و بیش از ۸۰۰ کارمند ، از جمله بیش از ۵۰ مهندس تحقیق و توسعه.
    ما با معرفی چندین خط تولید کاملاً اتوماتیک باتری ، از جمله خطوط تولید فوجیسو از ژاپن و خطوط تولید هیبر از کانادا ، به طور مداوم بر بهبود فناوری تولید تمرکز کرده ایم ، که به ما امکان می دهد کارایی تولید خود را بهبود بخشیم و همچنین از ثبات و اطمینان ثبات کیفیت محصولات ما ، و در نتیجه آن باتری های دوستدار محیط زیست عطارد و باتری های سری قلیایی به شما گواهی سازگار با محیط زیست اروپا را داده اند.
    از طریق نیاز مداوم مشتریان اروپایی ما در مورد کیفیت باتری ، اجرای دقیق استاندارد توسط همه کارکنان ما و خطوط تولید پیشرفته اتوماتیک باتری که داریم ، باتری های ما از نظر ویژگی های ضد نشت ، عملکرد انرژی و دوام بنابراین ما خوشحالیم که می بینیم محصولات ما ، از طریق همکاری ، به طور مداوم به سمت مشتریان ما در اروپا ، آمریکای شمالی ، ژاپن و جنوب شرقی آسیا می رود
    سفارشات شما به گرمی استقبال می شود ، این تعهد ما برای برآوردن نیاز شماست ، لطفاً اعتماد کنید که برای اعتبار خوب و قیمت رقابتی خود شریک تجاری قابل اعتماد شما خواهیم بود!
    صمیمانه از بازدید و پیشنهاد ارزشمند شما به ما استقبال می کنیم ، فروشندگان باتجربه ما همیشه آماده خدمات رسانی به مشتریان ما از داخل و خارج هستند!
    ما اطمینان داریم که همکاری ما سود چندبرابر و سهم بازار شما را به ارمغان می آورد!

    بستن