ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : a factory building,shangshanmen,niushan village,dongcheng district, dongguan city china
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، عمدتا آسیاب پنوماتیک ، ماشین پرداخت و دیسک سنگزنی آن را تولید می کند ، و همچنین به عنوان یک عامل برای فروش ابزارهای مارک وارداتی از ژاپن و تایوان عمل می کند. در حال حاضر ، کارگاه این شرکت با ۵۶ کارمند مونتاژ و ۸ تکنسین توسعه ، ۳۵۰۰ متر مربع مساحت دارد. در عین حال ، این فن آوری پیشرفته بین المللی را جذب می کند ، به نظرات کاربران گوش می دهد و دائماً خود را نو می کند. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، عمدتا آسیاب پنوماتیک ، ماشین پرداخت و دیسک سنگزنی آن را تولید می کند ، و همچنین به عنوان یک عامل برای فروش ابزارهای مارک وارداتی از ژاپن و تایوان عمل می کند. در حال حاضر ، کارگاه این شرکت با ۵۶ کارمند مونتاژ و ۸ تکنسین توسعه ، ۳۵۰۰ متر مربع مساحت دارد. در عین حال ، این فن آوری پیشرفته بین المللی را جذب می کند ، به نظرات کاربران گوش می دهد و دائماً خود را نو می کند.
    ۸۰٪ لوازم جانبی ماشین سنگزنی و ماشین پرداخت از ایالات متحده ، ژاپن و تایوان وارد می شود (به عنوان مثال ، مواد اولیه برای پروانه باد استفاده می شود ، مواد ژاپنی برای تیغه استفاده می شود ، ژاپن برای بلبرینگ ، تایوان انتخاب می شود میله برای محورهای کوچک و غیره استفاده می شود) ، ۱۲٪ لوازم جانبی مستقیماً از تایوان وارد می شوند و ۶۸٪ لوازم جانبی به کارخانه های فرآوری با هزینه تایوان (با وسایل نقلیه کامل ، تجهیزات شستشو و سنگ زنی ، تجهیزات آزمایش کامل و غنی از تجربه پردازش مکانیکی ، با سیستم مدیریت ) قالب گیری پردازش ، کنترل واجد شرایط دقت اندازه اول ، برای اطمینان از سازگاری کیفیت محصول ، ۹۹٪ از محصولات می توانند از بازرسی جدی عبور کنند ، محصولات خوب بوده اند دریافت شده توسط صنعت داخلی و خارجی.

    بستن