ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۲۱۹,Xingye road ,Tengzhou,China
  • درباره ما : یک شرکت تحقیق و توسعه و تولید حرفه ای دستگاه پرس هیدرولیک است.امکانات ماشینکاری این شرکت شامل دستگاه های حفاری و فرز با فرم بزرگ ، مراکز ماشینکاری برای فرز پورتال و سایر تجهیزات و تجهیزات پیشرفته است.محصولات اصلی ما شامل پرس هیدرولیک چهار ستونی ، پرس هیدرولیک قاب ، پرس هیدرولیک قاب ، دستگاه پانچ هیدرولیک و غیره است. هر یک از دستگاه های ما یک فرایند ماشینکاری عالی چند مرحله ای و اندازه گی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت تحقیق و توسعه و تولید حرفه ای دستگاه پرس هیدرولیک است.
    امکانات ماشینکاری این شرکت شامل دستگاه های حفاری و فرز با فرم بزرگ ، مراکز ماشینکاری برای فرز پورتال و سایر تجهیزات و تجهیزات پیشرفته است.
    محصولات اصلی ما شامل پرس هیدرولیک چهار ستونی ، پرس هیدرولیک قاب ، پرس هیدرولیک قاب ، دستگاه پانچ هیدرولیک و غیره است. هر یک از دستگاه های ما یک فرایند ماشینکاری عالی چند مرحله ای و اندازه گیری و مونتاژ دقیق را طی می کند. لایه ها تحت بررسی کیفیت و بازرسی متقابل قرار می گیرند. ۱۰۰٪ واجد شرایط قبل از فروش.
    این شرکت کلیه شبکه های رایانه ای را توسعه و مدیریت می کند ، از به کمک رایانه ، مهندسان ارشد حرفه ای و سایر کادر فنی که در تحقیق و توسعه محصولات جدید و سطوح مختلف خاص مشغول هستند ، استفاده می کند ، مجموعه کاملی از برنامه های طراحی را به مشتریان ارائه می دهد و تعدادی از تحقیقاتی داخلی و تعدادی از شرکتهای مشهور خارجی ، ما با هم کار کرده ایم تا مزایای فنی این شرکت را مطابق با استانداردهای بین المللی نگه داریم.
    این شرکت اهمیت زیادی به طراحی محصول و کیفیت تولید همزمان می دهد ، توجه بیشتری به خدمات پس از فروش محصول می دهد ، ضمانت محصول هر کارخانه یک سال است ، نگهداری طول عمر. به منظور ارائه محصولات با کیفیت و خدمات جامع به مشتریان جهانی ، و مایل است برای ایجاد فردایی بهتر دست در دست دوستان خود بگذاریم!

    بستن
محصولات
پرس هیدرولیک لاستیک جامد
پرس هیدرولیک لاستیک جامد
دستگاه پرس هیدرولیک کشش عمیق فلز 200 تن
دستگاه پرس هیدرولیک کشش عمیق
دستگاه پرس هیدرولیک چهار ستون
دستگاه پرس هیدرولیک کشش عمیق
دستگاه پرس هیدرولیک کشش عمیق
دستگاه پرس هیدرولیک بلوک نمک