ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۰F, #۲۸, MaJi Road, Pudong, Shanghai (۲۰۰۱۳۱), China
  • درباره ما : از زمان تاسیس ، شرکت صنعت و تجارت شانگهای هایتگر تلاش کرده است تا راه حل های بالا بردن مواد و خدمات کلاس بالا را به شما ارائه دهد. در زمینه ساخت و فروش کامیون های لیفتراک ، استکرها ، پالت ها ، کامیون های لودر ، جرثقیل های کانتینری ، پرس تایرها ، رمپ های اسکله ، سکوهای کار هوایی و سایر تجهیزات هیدرولیکی و قطعات آنها تخصص دارد. پس از سالها توسعه موفق ، به عنوان یک تامین کننده جهانی قوی برا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از زمان تاسیس ، شرکت صنعت و تجارت شانگهای هایتگر تلاش کرده است تا راه حل های بالا بردن مواد و خدمات کلاس بالا را به شما ارائه دهد. در زمینه ساخت و فروش کامیون های لیفتراک ، استکرها ، پالت ها ، کامیون های لودر ، جرثقیل های کانتینری ، پرس تایرها ، رمپ های اسکله ، سکوهای کار هوایی و سایر تجهیزات هیدرولیکی و قطعات آنها تخصص دارد. پس از سالها توسعه موفق ، به عنوان یک تامین کننده جهانی قوی برای تجهیزات حمل و نقل مواد و ماشین آلات ساختمانی تبدیل شده است.
    ما همچنین می توانیم قطعات لیفتراک مارک های دیگر مانند و غیره را تهیه کنیم. علاوه بر این ، ما می توانیم با توجه به نیازهای شما ، تجارت را به شما ارائه دهیم.
    پس از تلاشهای زیاد و مداوم در سالهای اخیر ، ما پایگاه های تولیدی خود و شرکت بازرگانی بین المللی را داشته ایم ، یک سیستم تضمین کیفیت دقیق ایجاد کرده ایم ، یک چارچوب مدیریتی قوی ایجاد کرده و یک سیستم کامل خدمات پس از فروش ایجاد کرده ایم. گواهینامه های را گذرانده است. علاوه بر این ، محصولات ما از بازرسی از بازارهای جهانی عبور کرده و از مشتریان جهانی به رسمیت شناخته شده اند!

    بستن