ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۲-۵ zone E,Qunbang new world mishui street, Gaomi city ,Shandong province, China
  • درباره ما : یک شرکت حرفه ای برای تولید دستکش کار است. شرکت ما در شهر گائومی ، شانگدونگ ، چین واقع شده است. فقط ۸۰ کیلومتر با فرودگاه چینگدائو فاصله دارد. حمل ونقل بسیار راحت است. ما به عنوان یکی از تولید کنندگان دستکش کار ثبت شده در چین ، بیش از ۱۰ سال تجربه ساخت و تجارت داشتیم. مساحت آن ۲۰۰۰۰ متر مربع و بیش از ۲۰۰ قطعه است. ۵ خط تولید مدرن چند تولیدی. ما طیف گسترده ای از محصولات از جمله دستکش روکش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت حرفه ای برای تولید دستکش کار است. شرکت ما در شهر گائومی ، شانگدونگ ، چین واقع شده است. فقط ۸۰ کیلومتر با فرودگاه چینگدائو فاصله دارد. حمل ونقل بسیار راحت است. ما به عنوان یکی از تولید کنندگان دستکش کار ثبت شده در چین ، بیش از ۱۰ سال تجربه ساخت و تجارت داشتیم. مساحت آن ۲۰۰۰۰ متر مربع و بیش از ۲۰۰ قطعه است. ۵ خط تولید مدرن چند تولیدی. ما طیف گسترده ای از محصولات از جمله دستکش روکش لاتکس ، دستکش نیتریل ، دستکش مقاوم در برابر برش ، دستکش کار ، دستکش پی وی سی ، دستکش نقطه ای پی وی سی ، دستکش پنبه ای و غیره داریم.
    محصولات ما در سراسر چین فروخته می شود و به بسیاری از کشورهای دیگر مانند آمریکا ، آلمان ، روسیه ، لهستان ، ایتالیا ، امارات متحده عربی و غیره صادر می شود.
    فلسفه شرکت ما:
    برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کنید!
    سیاست کیفیت ما:
    به طور مداوم کیفیت محصولات را بهبود بخشید ، در حالی که قیمت رقابتی و کیفیت خدمات برای انطباق با اقتصاد در حال تغییر بازار!
    ماموریت ما:
    صادق باشید ، با تمام وجود خدمت کنید!

    بستن