ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۳۵۵,Jinji Lake Avenue,Suzhou Industrial Park,Suzhou,China
  • درباره ما : توسط اتاق بازرگانی ماشین آلات بین المللی چین ، با بیش از ده میلیارد دارایی ، و حرفه ای در ابزار و لوازم جانبی با سابقه طولانی سرمایه گذاری شده است.محصولات مکانیکی ما بیش از ۹۰ نوع از جمله ماشین تراش ، ماشین فرز ، ماشین حفاری ، ماشین سنگزنی ، دستگاه اره ، فشار قدرت ، گیوتین هیدرولیک ، ترمز پرس هیدرولیک ، ماشین آلات و اتوماتیک و غیره را پوشش می دهد.کیفیت بالا باعث می شود ما با مشتریان در س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    توسط اتاق بازرگانی ماشین آلات بین المللی چین ، با بیش از ده میلیارد دارایی ، و حرفه ای در ابزار و لوازم جانبی با سابقه طولانی سرمایه گذاری شده است.
    محصولات مکانیکی ما بیش از ۹۰ نوع از جمله ماشین تراش ، ماشین فرز ، ماشین حفاری ، ماشین سنگزنی ، دستگاه اره ، فشار قدرت ، گیوتین هیدرولیک ، ترمز پرس هیدرولیک ، ماشین آلات و اتوماتیک و غیره را پوشش می دهد.
    کیفیت بالا باعث می شود ما با مشتریان در سراسر جهان ارتباط تجاری عالی برقرار کنیم. محصولات ما به بیش از ۳۰ کشور از جمله آلمان ، اسپانیا ، فرانسه ، انگلیس ، یونان ، فنلاند ، نروژ ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، استرالیا ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، آفریقا و آسیای جنوب شرقی و غیره صادر می شود و محصولات ما با کیفیت بالا هستند ، ما نصب شده برای مشتریان و توزیع کنندگان اروپایی مدت طولانی است.
    اول کیفیت ، اول خدمات ، اول اعتبار. بزرگترین موفقیت تجارت ما مبتنی بر بالاترین استانداردهای کیفیت ، نوآوری های فناوری ، تجربه و نسبت های بی نظیر قیمت و عملکرد است. ما بخش داریم که قبل از تحویل با دقت هر دستگاه را بررسی می کند.
    ابزارهای ، تأمین کننده ماشین آلات حرفه ای شما. ما همیشه صادقانه به شما خدمت خواهیم کرد.

    بستن
محصولات
تراش یونیورسال 8 تن
تراش یونیورسال 3 تن
دستگاه سنگ زنی تسمه ساینده
تراش یونیورسال 12 تن
ماشین تراش نیمکت
دستگاه سنگ زنی تسمه ساینده
ماشین تراش نیمکت
ماشین تراش نیمکت
ماشین تراش نیمکت
ماشین تراش نیمکت
ماشین تراش نیمکت
دستگاه خم کن صفحه 4 رول