ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۷۱۸ No.۱۰,۱ North ۲ Ring,Chengdu,۶۱۰۰۳۱,China
  • درباره ما : شرکت فناوری چنگدو ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و با تجارت در ۲۰ کشور جهان ، نیازهای مشتری و کیفیت کالا و خدمات ما را به طور مداوم ارائه می دهد. محصولات اصلی ما عبارتند از: ضربه لاستیکی سرعت ، مخروط ترافیکی ، سد پر از آب ، سطل ضد تصادف ، سد جاده ، تخته ضد خیره کننده ، پست فنر ، پست ، تابلو هشدار ، درب اتومبیل لاستیکی ، محافظ گوشه لاستیکی و طیف گسترده ای از سایر موارد ایمنی راه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری چنگدو ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و با تجارت در ۲۰ کشور جهان ، نیازهای مشتری و کیفیت کالا و خدمات ما را به طور مداوم ارائه می دهد. محصولات اصلی ما عبارتند از: ضربه لاستیکی سرعت ، مخروط ترافیکی ، سد پر از آب ، سطل ضد تصادف ، سد جاده ، تخته ضد خیره کننده ، پست فنر ، پست ، تابلو هشدار ، درب اتومبیل لاستیکی ، محافظ گوشه لاستیکی و طیف گسترده ای از سایر موارد ایمنی راه.
    در اختیار داشتن مرکز تحقیق و توسعه و مرکز کنترل مواد مستقل و کارخانه تولید قالب در استان سیچوان ، بنابراین می توانیم برای موارد ایمنی راه و تولید انبار قیمت مناسب رقابتی داشته باشیم.
    در همین حال ، ما همچنین کیفیت محصول و خدمات پس از فروش را برای پاسخگویی به تقاضای ویژه مشتریان در نظر می گیریم. ما به طور دوره ای کالاهای خود را برای آزمایش دقیق آزمایشگاهی ارسال می کنیم تا تضمین کنیم که همیشه در محصولات و خدمات خود از بالاترین استاندارد کیفیت برخوردار خواهیم بود.
    ما به گرمی و صمیمانه از مشتریانی که برای آینده ای روشن تر از سراسر جهان می آیند استقبال می کنیم. پیگیری ابدی ما انتخاب اول در هنگام سفارش انواع موارد ایمنی راه است.

    بستن