ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۰۱,۲۰۱,۳۱۱, Building B۲۸, West Industrial Park, Tantou Community, Songgang Street, Bao 'an District, Shenzhen City, Guangdong Province.
  • درباره ما : شنژن با مسئولیت محدود ( در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد. در منطقه ، شهر شنژن واقع شده است که بیش از ۲۰ هزار متر مربع مساحت دارد و تقریباً هزار کارمند دارد و شامل مراکز تحقیق و توسعه است. ، مراکز فروش و مراکز تولید. یک شرکت نوآوری با فناوری پیشرفته است که تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات را ادغام می کند. ما همچنین حرفه ای ترین ، کاملترین و بزرگترین تولید کننده محصولات خانه های هوشمند در چین هستی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن با مسئولیت محدود ( در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد. در منطقه ، شهر شنژن واقع شده است که بیش از ۲۰ هزار متر مربع مساحت دارد و تقریباً هزار کارمند دارد و شامل مراکز تحقیق و توسعه است. ، مراکز فروش و مراکز تولید. یک شرکت نوآوری با فناوری پیشرفته است که تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات را ادغام می کند. ما همچنین حرفه ای ترین ، کاملترین و بزرگترین تولید کننده محصولات خانه های هوشمند در چین هستیم. به تحقیق مستقل و روحیه ابتکاری طراحی ، خطوط تولید دوربین های بازرسی ، دوربین ، سیستم های امنیتی خانه بی سیم ، مانیتورهای کودک ، هوشمند هوشمند پایبند است راه حل های خانگی ، با توانایی فنی قوی خود ، شهرت بالایی برای شرکت های برتر با فن آوری بالا ، شرکت های فن آوری شنژن ، ۱۰۰ شرکت برتر خصوصی منطقه ، ۱۰۰ شرکت برتر منطقه و غیره داریم. شایسته افتخار است از صنعت خانه های هوشمند هوشمند ، ما ستاره درخشان صنعت خانه های هوشمند چینی هستیم. به عنوان یک پیشگام و رهبر صنعت دوربین ابزار بازرسی ، یکی از شرکت هایی با طیف گسترده ای از خطوط تولید بین المللی و حداکثر محموله است. سری دوربین های آندوسکوپ ما شامل دوربین های بازرسی بی سیم ، دوربین های بازرسی سیم ، دوربین های بازرسی ، ابزار آزمایش چند منظوره است. دستاوردهای فناوری پیشرفته و جدید ما با تحقیقات و پیشرفت های مستقل "شاخه های زیتون" و همکاری غول های ابزار بین المللی مانند ، استنلی را به خود جلب کرده است ، و غیره. در عین حال ، همچنین یکی از شرکت هایی است که تجهیزات ترمینال ، توسعه سخت افزار و نرم افزار ، سیستم نظارت و کنترل فیلم از کل راه حل ها و تولید کنندگان سیستم را ارائه می دهد. ما دوربین های اصلی ، دوربین های چرخانده ، داخلی / دوربین های فضای باز و غیره ، که برای خانه ها و مغازه ها مناسب هستند. مبتنی بر بسترهای برنامه اصلی دارای یک پلتفرم کاملاً مستقل از خدمات ویدیویی با حقوق مالکیت معنوی و میلیون ها کاربر است. موفق به کسب محبوبیت مارک های معروف در داخل و خارج از کشور ، از جمله ، گروه شد. گروه ، و سایر شرکت های مشهور. بیش از ۱۰ سال گذشته بر تحقیق ، توسعه و نوآوری در برنامه ها در زمینه کدک صوتی و تصویری ، ویدیوی دیجیتال تمرکز کرده است. پردازش ، ارتباطات ویدئویی شبکه ، پردازش تصویر ، رایانش ابری ، خدمات و سیستم عملیاتی جاسازی شده. به راهنمای مدیریت "تقویت تحقیق و توسعه ، افزایش کیفیت ، ایجاد مارک" ، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه با حداقل ۱۰٪ از درآمد کسب و کار هر ساله ، و باعث می شود که محصولات مختلف ما برنده بسیاری از بین المللی و داخلی باشد حق ثبت اختراع (۲۱ اختراع اختراع ، ۴۱ مدل ابزار ، ۷۸ حق ثبت اختراع و ۳ حق ثبت اختراع ). نوآوری مداوم سلاح جادویی است که ما همیشه صنعت را هدایت می کنیم. بخش تحقیق و توسعه "آزمایشگاه تصویر حرفه ای" را راه اندازی کرده است ، کارخانه "قابلیت اطمینان آزمایشگاه معمول" را برای آزمایش مواد ، آزمایش قطره ، آزمایش آب ، آزمایش اسپری نمک ، آزمون عمر کلیدی ، دما و رطوبت ثابت راه اندازی کرده است. تست ، آزمایش ارتعاش ، حمل و نقل و غیره به عنوان یک دوره طولانی تست پیری و تست عملکرد ، برای تضمین سازگاری محصول از طراحی تا تولید انبوه ، و همچنین پایه و پایه محکمی برای محصولات شرکت به سطوح بالاتر و حرفه ای تر است.

    بستن
محصولات
دوربین بی سیم T5703JCB
مانیتور کودک 8217KL
زنگ درب هوشمند 5103ZM
دوربین کف دست GL9170
مانیتور کودک 8210KL
دوربین IP T5810JCB
دوربین دستی GL8838A
دوربین بی سیم T5811JCB
مانیتور کودک 8205 کیلوگرم
دوربین PIC-IN-PIC GL8811
کیت مانیتور کودک 8217KL
GL8711A 1.0 مگاپیکسل HD