ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building ۱۵th, No.۵۱۹ International Innovation Park, Zhenhua Road, Yuhua District, Changsha City, Hunan Province,China
  • درباره ما : از سال ۲۰۰۵ ، شرکت صنعت و فناوری پیشروترین تامین کننده راه حل های میکرو پمپ در جهان است و ۸۰٪ محصولات به بازارهای پیشرفته اروپا و آمریکا صادر می شود. عمدتا در تحقیق و توسعه و ساخت پمپ های آب بدون برس و پمپ های دیافراگم کار می کند ، که عمدتا در بخاری آب ، لوازم خانگی کوچک آشامیدنی ، تشک آبگرمکن ، تجهیزات پزشکی ، توالت هوشمند ، سیستم گردش اتومبیل و غیره استفاده می شود. است تنها شرکت در چین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۲۰۰۵ ، شرکت صنعت و فناوری پیشروترین تامین کننده راه حل های میکرو پمپ در جهان است و ۸۰٪ محصولات به بازارهای پیشرفته اروپا و آمریکا صادر می شود. عمدتا در تحقیق و توسعه و ساخت پمپ های آب بدون برس و پمپ های دیافراگم کار می کند ، که عمدتا در بخاری آب ، لوازم خانگی کوچک آشامیدنی ، تشک آبگرمکن ، تجهیزات پزشکی ، توالت هوشمند ، سیستم گردش اتومبیل و غیره استفاده می شود. است تنها شرکت در چین دارای گواهینامه سیستم آلمان با کیفیت دوگانه در صنعت میکرو پمپ ؛ همچنین تنها شرکت در صنعت دارای مرکز فرآیند ، مرکز تزریق پلاستیک و کارخانه در مقیاس بزرگ دارای حق مالکیت ، به خصوص با حرفه ای ترین کارگاه دیجیتال کنترل ضد استاتیک . ظرفیت تولید سالانه حدود ۳ میلیون قطعه است. همیشه از نوآوری در فن آوری استفاده می کند ، زیرا داشتن نقش برجسته در صنعت جهانی پمپ میکرو ، داشتن ۴ آزمایشگاه حرفه ای و دقیق که دارای استاندارد صدور گواهینامه آزمایشگاه ملی هستند ، مزیت آشکاری است. علاوه بر این ، موفق به کسب افتخارات شده است.
    به دلیل کیفیت بالا و سازگاری دسته ای خوب شناخته شده است ، با بسیاری از مارک های معروف جهان مانند تسلا ، فلکسونیکس ، کوهلر ، ، روکا ، ، و غیره رابطه همکاری خوب و خوبی برقرار کرده است.
    در آینده ، همچنان به پرورش عمیق و پیشرفت در زمینه میکرو پمپ تمرکز خواهد کرد. درست مثل بسیاری از شرکت های آلمانی و ژاپنی که صدها سال فقط روی یک محصول تمرکز دارند اما محصول را به بهترین شکل می رسانند ، این نیز پیگیری مداوم افراد است. با احترام ، مشتاقانه تلاش می کند تا همه شرکا را برای درک این موارد تلاش کند: به انسانها اجازه دهید از زندگی جدید و آرام فناوری مایع لذت ببرند!

    بستن
محصولات
ویژگی های پمپ دنده میکرو دنده مستقیم DC TG-01:
TL-C01-E
TL-B04
TL-C01-B