ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : RM۴۰۸-۴۰۹, B۱ Huishang Building, No.۲ Jinlan Road, Jiangning District, Nanjing ۲۱۱۱۰۱, P.R. China
  • درباره ما : شرکتی است که در سال ۱۹۹۹ با هدف ارائه راه حل های مناسب برای موتورهای دیزلی و قطعات یدکی در بازار تأسیس شد و به دلیل کیفیت خوب و خدمات م از شهرت خوبی به مشتریان اعطا کرده است.با بسیاری از کارخانه های معروف کامل ساخت موتور دیزل و کارخانه های قطعات در چین ارتباط قوی برقرار کرده است. آنها عمدتاً از موارد زیر تشکیل شده اند: (موتور و قطعات دیزل ۴ سیلندر). (موتورها و قطعات سری / (موتورها و قطعا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکتی است که در سال ۱۹۹۹ با هدف ارائه راه حل های مناسب برای موتورهای دیزلی و قطعات یدکی در بازار تأسیس شد و به دلیل کیفیت خوب و خدمات م از شهرت خوبی به مشتریان اعطا کرده است.
    با بسیاری از کارخانه های معروف کامل ساخت موتور دیزل و کارخانه های قطعات در چین ارتباط قوی برقرار کرده است. آنها عمدتاً از موارد زیر تشکیل شده اند: (موتور و قطعات دیزل ۴ سیلندر). (موتورها و قطعات سری / (موتورها و قطعات سری (موتورها و قطعات سری ۱۰۰۰ / سری فازر). ما با محصولات و خدمات جامع خود به بسیاری از مشتریان کمک کرده ایم تا نیاز خود را از جنبه هایی مانند صنعت ، دریایی ، ژنست ، وسیله نقلیه و غیره برآورده کنند. بیشتر و بیشتر مشتریان موتور دیزل را از ما خریداری می کنند.
    علاوه بر این ، ما بخش تحقیق و توسعه خود را داریم که انواع مختلف موتور و قطعات بدنه را با توجه به نیاز مشتری تولید می کند. از سال ۲۰۰۷ ، ما به تولید کننده نصب شده تولید کننده تراکتور با مجوز تبدیل شدیم و بسیاری از قطعات تراکتور برای تراکتور را تولید کردیم ، مانند پمپ سوخت موتور دیزل ، بلوک سیلندر ، سر سیلندر ، میل لنگ ، توربوشارژر ، پمپ فرمان ، پیستون و رینگ و غیره .
    هدف ما تبدیل شدن به شریک مورد اعتماد شما هستیم. با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که یک راه حل رضایت بخش برای شما ارائه دهیم.

    بستن