ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۳۲ North, Gongye Road,Haizhu District, Guangzhou, China
  • درباره ما : شرکت گوانگژو تایگر هد باتری گروه شرکت ، آموزشی ویبولیتین ، با حق واردات و صادرات مجاز ، شرکت اصلی باتری خشک در چین است. این فروش سالانه بیش از ۶ میلیارد قطعه باتری خشک و ارزش صادرات بیش از ۴۰۰ میلیون دلار آمریکا را تحقق می بخشد ، که باعث می شود نه تنها از نظر حجم فروش و صادرات ، بلکه از نظر ارزش صادرات و درآمد اصلی تجارت ، همچنین باعث می شود رتبه هفتم ۱۰۰ شرکت برتر صادراتی به آفریقا را ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گوانگژو تایگر هد باتری گروه شرکت ، آموزشی ویبولیتین ، با حق واردات و صادرات مجاز ، شرکت اصلی باتری خشک در چین است. این فروش سالانه بیش از ۶ میلیارد قطعه باتری خشک و ارزش صادرات بیش از ۴۰۰ میلیون دلار آمریکا را تحقق می بخشد ، که باعث می شود نه تنها از نظر حجم فروش و صادرات ، بلکه از نظر ارزش صادرات و درآمد اصلی تجارت ، همچنین باعث می شود رتبه هفتم ۱۰۰ شرکت برتر صادراتی به آفریقا را از آن خود کند.
    این شرکت شامل ۱۰ سری از محصولات مانند سری باتری های خشک ، سری باتری های ذخیره سازی اسید سرب ، سری مواد اولیه باتری ، سری چراغ های هدایت شده ، سری لوازم برقی باتری ، سری شروع کننده های پرش ، سری محصولات خورشیدی ، سری های ورزشی ، کالاها و سری مواد غذایی ، و غیره.
    مارک های این شرکت شامل و غیره است. مارک تجاری "علامت تجاری معروف چین" در گوانگژو و همچنین در استان گوانگدونگ در همان زمان ، به عنوان "مارک صادراتی چینی" شناخته می شود. علاوه بر این ، علامت تجاری "۵۵۵" "علامت تجاری معروف" در شهر گوانگژو و همچنین در استان گوانگدونگ است. علاوه بر این ، باتری قلیایی با نام تجاری "۵۵۵" در دسته اول باتری های قلیایی سازگار با محیط زیست ذکر شده است. سری باتری های روی و منگنز و باتری های آلکالاین روی و منگنز گواهی معافیت از بازرسی صادرات را دریافت کرده اند. علاوه بر این ، مارک های همچنین "برند افتخارآمیز" گوانگژو هستند.

    بستن
محصولات
بسته کاغذی باطری کربن رویی R20S سایز D
بسته کاغذی R14S باطری کربن رویی سایز C
بسته کاغذی AA کربن روی باتری R6S
بسته کاغذی AAA کربن روی باتری R03
باتری های قلیایی D SIZE LR20 AM-1
باتری های قلیایی AAA LR03 AM-4
AAA R03P HEAVY DUTY CARBON ZINC BATTERIES بسته فلزی فوق العاده پرقدرت
بسته آلومینیومی با قدرت فوق العاده بالا R6P باطری کربنی زینک AA