ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۸۸ Weidi Road, BaoShan District, Shanghai, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده است ، تولید کننده برس تمیز کننده و برس صنعتی در شانگهای ، شهر شرقی چین است.تجارت خود را با برس های لوله ای برای بازار داخلی چین آغاز کرد. با گسترش سریع کار ، برخی از برس های لوله ای مانند برس تمیز کننده پزشکی ، برس تمیز کننده آزمایشگاه و برس صنعتی تمیز کننده لوله توسط بازارهای خارج از کشور و مشتریان خارجی شناخته شده اند. انواع قلم موهای سفارشی در محیط های پزشکی ، صن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده است ، تولید کننده برس تمیز کننده و برس صنعتی در شانگهای ، شهر شرقی چین است.
    تجارت خود را با برس های لوله ای برای بازار داخلی چین آغاز کرد. با گسترش سریع کار ، برخی از برس های لوله ای مانند برس تمیز کننده پزشکی ، برس تمیز کننده آزمایشگاه و برس صنعتی تمیز کننده لوله توسط بازارهای خارج از کشور و مشتریان خارجی شناخته شده اند. انواع قلم موهای سفارشی در محیط های پزشکی ، صنعتی ، الکترونیکی و ماشین آلات ، نظامی و غیرنظامی در صورت نیاز مشتری توسط مشتری ، توسط ارائه می شود. در همان زمان ، برس های دیگری مانند برس نواری ، برس چرخ ، برس انتهایی ، برس دوار و برس دستی نیز برای پاسخگویی به خواسته های مختلف موجود است.
    به منظور بهبود کیفیت برس و محیط تولید و ایجاد هزینه های کم خرید و سود بهتر برای مشتریان ، در پایان سال ۲۰۱۶ کارخانه خود را از شهر شانگهای به استان آنهویی به شهر منتقل کرد متعاقباً ، در ابتدای سال ۲۰۱۸ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت : ۲۰۱۵ را بدست آورد. تمام برسها مطابق با این سیستم کاملاً تولید می شوند.
    با تشکر از حمایت و همکاری مشتریان در سراسر جهان ، تجارت و بازارهای ما به طور مداوم مطرح شده است. بیش از ۷۰٪ برس ها به اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، آسیا و کشورهای خاورمیانه صادر می شود.

    بستن