ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۸۸ Huacheng East Rd, Yongkang, Jinhua, Zhejiang, China
  • درباره ما : در شهر یونگ کانگ ، ژجیانگ چین واقع شده است. یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان حرفه ای موتور سیکلت ، است.ما بیش از ۱۶ سال با بالاترین کیفیت موتور سیکلت استفاده از جاده را تولید و صادر می کنیم ، با بزرگترین و برترین شرکت های وارد کننده مارک از سراسر جهان کار می کنیم. ما محصولات با کیفیت بالا و بهترین قیمت و خدمات را ارائه می دهیم."تولید آنچه مشتری می خواهد ، منجر به کیفیت ، هماهنگی با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در شهر یونگ کانگ ، ژجیانگ چین واقع شده است. یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان حرفه ای موتور سیکلت ، است.
    ما بیش از ۱۶ سال با بالاترین کیفیت موتور سیکلت استفاده از جاده را تولید و صادر می کنیم ، با بزرگترین و برترین شرکت های وارد کننده مارک از سراسر جهان کار می کنیم. ما محصولات با کیفیت بالا و بهترین قیمت و خدمات را ارائه می دهیم.
    "تولید آنچه مشتری می خواهد ، منجر به کیفیت ، هماهنگی با روند بازار برای پیشرو بودن در یک موتور سیکلت"
    اول کیفیت ، اول صداقت ، اول مشتری ، اول خدمات.
    این اصل موتورسیکلت خوش بین است.
    به منظور حل مشکلات مشتری در زمان مناسب ، تیم فروش ما خدمات شبانه روزی را ارائه می دهد.
    ژجیانگ موتور سیکلت خوش بین. آیا یک شرکت مدرن طراحی ، توسعه و ساخت موتور سیکلت ، دوچرخه سواری ، ، دوچرخه های برقی ، تجهیزات تناسب اندام ، اسکوترهای برقی را ادغام می کند. ما خودمان اجزای اصلی مانند قاب موتور و چرخش پلاستیکی ، قطعات پلاستیکی ، قطعات یدکی ، موتور ، موتور دوچرخه سواری ، قاب بدن اصلی تناسب اندام ، پلاستیک تناسب اندام را تولید می کنیم.
    کارگاه ما با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع ، ما دارای تکنسین های حرفه ای و تیم توسعه دهنده از ایتالیا ، تیم تولید ، تیم فروش و تیم خدمات پس از خدمات هستیم ، ما با هم سخت کار می کنیم تا شرکت خود را به یک شرکت بزرگ بین المللی استاندارد تبدیل کنیم.
    تجارت ما که در سراسر جهان گسترش می یابد. صادرات عمده به اروپا ، استرالیا ، آمریکا ، آمریکای جنوبی ، آسیا ، آفریقا و خاورمیانه. ما سالانه حدود ۱۰۰۰۰۰ موتور سیکلت و تجهیزات تناسب اندام تولید می کنیم. کیفیت محصولات ما در همه بازارها با استقبال خوبی روبرو شد. در سراسر جهان توسط مشتریان تحسین می شود.
    ما بازار را با خدمات عالی تحکیم می کنیم ، متعهد به ارائه محصولات با عملکرد بالا به مشتریان خود ، تأمین کالاهای خام متر با کیفیت بالا و استفاده از فناوری برتر ، بر اصل خود اصرار داریم و بی وقفه برای رشد آینده تلاش می کنیم.
    ما دارای گواهینامه های هستیم که می تواند کیفیت کیفیت شما را کاملاً تضمین کند.
    لطفا با ما تماس بگیرید ما از شما استقبال می کنیم تا با هم آینده ای عالی بسازیم!

    بستن