ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۵۳ Yongsheng Road, Taihe village, Taihe Zhenlong, Baiyun District, Guangzhou.
  • درباره ما : ما در حال تولید و تولید حرفه ای انواع تولید کنندگان قیف کاغذ فیلتر مخروطی هستیم و محصولات عمدتا برای رنگ آمیزی خودرو ، فیلتراسیون رنگ دقیق ابزار و سایر صنایع استفاده می شوند. دارای تجربه غنی در تولید قیف کاغذ فیلتر مخروطی ، این محصول برای حلال های روغنی و پوشش های منتقل شده از طریق آب مناسب است. ما در حال تبدیل شدن به یک تامین کننده پیشرو چینی در این صنعت هستیم.در راستای هدف خدمات "مشتری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما در حال تولید و تولید حرفه ای انواع تولید کنندگان قیف کاغذ فیلتر مخروطی هستیم و محصولات عمدتا برای رنگ آمیزی خودرو ، فیلتراسیون رنگ دقیق ابزار و سایر صنایع استفاده می شوند. دارای تجربه غنی در تولید قیف کاغذ فیلتر مخروطی ، این محصول برای حلال های روغنی و پوشش های منتقل شده از طریق آب مناسب است. ما در حال تبدیل شدن به یک تامین کننده پیشرو چینی در این صنعت هستیم.
    در راستای هدف خدمات "مشتری محوری" ، این شرکت متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان است ، در حالی که رقابت برتر قیمت و پاسخ سریع را برای پاسخگویی به نیازهای مشتری در بیشترین حد فراهم می کند. این شرکت برای اطمینان از کارایی ، پاسخ سریع و کنترل هزینه ، از حالت مدیریت شخصی برای فیوز کردن القا کنندگان استفاده می کند. یکپارچگی ، استحکام و کیفیت محصول شرکت توسط صنعت شناخته شده است. در حال حاضر ، محصولات ما عمدتا به بازارهای ایالات متحده ، اروپا ، کره جنوبی ، خاورمیانه و ژاپن صادر شده است.

    بستن