ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸ Huanghe Road, Haian, Nantong, Jiangsu, China ۲۲۶۶۰۰
  • درباره ما : بیش از ۱۲ سال درگیر محصولات کف است و ما پس از سالها توسعه سریع پرچم اصلی محصولات کف در چین هستیم و در فرمول بندی پارامترهای مربوط به محصولات کف نیز شرکت داریم. ما خطوط تولید کاملی از کف کردن تا محصولات نهایی داریم و هر بخش (از جمله بخش تحقیق و توسعه ، بخش تولید ، بخش ، بخش فروش ، خدمات پس از فروش . ، انبار و تدارکات. و دستیار فروش .) این شرکت وظایف خاص خود را دارد و تقسیم کار مشخصی دارد. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از ۱۲ سال درگیر محصولات کف است و ما پس از سالها توسعه سریع پرچم اصلی محصولات کف در چین هستیم و در فرمول بندی پارامترهای مربوط به محصولات کف نیز شرکت داریم. ما خطوط تولید کاملی از کف کردن تا محصولات نهایی داریم و هر بخش (از جمله بخش تحقیق و توسعه ، بخش تولید ، بخش ، بخش فروش ، خدمات پس از فروش . ، انبار و تدارکات. و دستیار فروش .) این شرکت وظایف خاص خود را دارد و تقسیم کار مشخصی دارد.
    ما گزارش و سایر گزارشات محصولات خود را داریم.
    ما در زمینه صادرات حرفه ای و با تجربه هستیم. بیشتر محصولات کف ما به ایالات متحده ، نیوزیلند ، آستریلا ، کانادا ، برزیل ، آرژانتین ، بولیوا ، روسیه و خاور میانه و غیره صادر می شود. ما نه تنها توجه زیادی به کیفیت محصولات ، خدمات ، خدمات سفارشی ، راه حل ها داریم ، بلکه ما همچنین توجه زیادی به خدمات لجستیک داریم! ما در امر صادرات بسیار ماهر و حرفه ای هستیم ، زیرا شبکه تدارکات اختصاصی خود را داریم (هزینه حمل و نقل درب منزل بسیار رقابتی تر از سایر تولیدکنندگان و تامین کنندگان است) و همچنین انبارهای خارج از کشور.
    اعتقاد ما این است: "منافع مشتری اول ، با مشتری بزرگ شوید".
    کارخانه ما
    ما پرچم اصلی محصولات کف در چین پس از سالها توسعه سریع هستیم و در فرمولاسیون پارامترهای مربوط به محصولات کف استفاده کردیم. ما خطوط تولید کاملی از کف کردن تا محصولات نهایی داریم و هر بخش (از جمله بخش تحقیق و توسعه ، بخش تولید ، بخش ، بخش فروش ، خدمات پس از فروش . ، انبار و تدارکات. و دستیار فروش .) این شرکت وظایف خاص خود را دارد و تقسیم کار مشخصی دارد.
    ما همچنین کارخانه های ساخت نسخه چاپی و چاپ اختصاصی خود را داریم که باعث می شود ما در صنعت کف سازی حرفه ای تر و باتجربه تر باشیم و همچنین می توانیم خدمات سفارشی بهتری نیز ارائه دهیم.
    محصول ما
    محصولات اصلی عبارتند از: تشک های کف فوم ، تشک کودکانه فوم ، تشک کودک فوم پی وی سی ، تشک کودک فوم ، تشک های پازل فوم ، تشک شناور فوم نزدیک سلول ، تشک یوگای فوم و برخی از محصولات فوم سفارشی نیز.

    بستن