ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Ao lan road , Jimo District,Qingdao ,Shandong,China
  • درباره ما : در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد و در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و فروش بالابر اتومبیل و تجهیزات پارکینگ سه بعدی تخصص دارد. در سپتامبر ۲۰۱۶ در مرکز مبادله سهام چینگدائو لانهای فهرست شد و کد معاملات سهام عدالت ۸۰۰۵۲۹ است.مساحت این کارخانه ۳۸۰۰۰ متر مربع با مساحت ساختمان ۱۸۰۰۰ متر مربع است. بیش از ۱۵۰ کارمند ، از جمله ۱۳ مدیر حرفه ای و ۱۵ مهندس ، از جمله ۴ مهندس ارشد ، ۵ مهندس برق و ۳۱ تکنسین حرفه ای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد و در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و فروش بالابر اتومبیل و تجهیزات پارکینگ سه بعدی تخصص دارد. در سپتامبر ۲۰۱۶ در مرکز مبادله سهام چینگدائو لانهای فهرست شد و کد معاملات سهام عدالت ۸۰۰۵۲۹ است.
    مساحت این کارخانه ۳۸۰۰۰ متر مربع با مساحت ساختمان ۱۸۰۰۰ متر مربع است. بیش از ۱۵۰ کارمند ، از جمله ۱۳ مدیر حرفه ای و ۱۵ مهندس ، از جمله ۴ مهندس ارشد ، ۵ مهندس برق و ۳۱ تکنسین حرفه ای وجود دارد. کارگاه های تولید مدرن ، محیط کار خوب ؛ این شرکت صلاحیت تولید تجهیزات ویژه را توسط مرکز ملی بالابری بدست آورده و ده ها فن آوری اختراع مستقل دارد. محصولات اصلی عبارتند از آسانسورهای سنگین اتومبیل ، آسانسورهای ترانشه ای ، بالابر متحرک ، آسانسور چهار پست ، بالابر از کف به کف بالابر اتومبیل ) ، گاراژ پارکینگ سه بعدی و انواع محصولات ریخته گری مکانیکی. آسانسورهای مکانیکی سنگین و آسانسورهای کف به کف اولین طراحی و اختراع در چین است که خلا موجود در صنعت را پر می کند. بالابر اتومبیل سنگین مکانیکی طرح اصلی صنعت است و محصولات آسانسور سری بارها برنده جایزه ملی محصول جدید شده اند.
    چینگدائو آوفو عضو انجمن صنایع تجهیزات گارانتی خودرو چین است. به عنوان یک شرکت اعتباری ملی ، یک م مالیات دهندگان ، یک شرکت صحت بیمه اتومبیل چینی و یک عضو عالی صنعت نگهداری خودرو رتبه بندی شده است. جوایز خدمات صنعت صنعت خودرو چین؛ این شرکت به نوآوری توجه می کند ، جایزه سوم جایزه نوآوری نوسازی مدیریت شرکت ملی حمل و نقل و اولین جایزه دستاورد نوآوری صنعت خودرو صادر شده توسط وزارت ارتباطات را به دست آورده است. محصولات افتخار تخصص چینگدائو و محصولات جدید را به دست آورده اند.

    بستن