ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۱۰۵, Mingzhou Business Building, No. ۲۸۹, Jiangnan Road, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : این شرکت در زمینه قطعات تهویه مطبوع ، تجهیزات تشخیصی فن آوری و راه حل های کاربردهای تهویه مطبوع خودرو تخصص دارد. تقریباً برای هر قطعه یا ابزار تهویه مطبوع پس از فروش ، برای ماشین سواری ، اتوبوس مربی یا کامیون سنگین ، بهترین گزینه شما است انتخاب برای ارزش ، راحتی و خدمات. شهرت ما برای حرفه ای سازی از طریق نتایج عالی کسب شده و ساخته شده است ، که روزانه از طریق نظم ، ارتباطات و فرآیندهای عا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت در زمینه قطعات تهویه مطبوع ، تجهیزات تشخیصی فن آوری و راه حل های کاربردهای تهویه مطبوع خودرو تخصص دارد. تقریباً برای هر قطعه یا ابزار تهویه مطبوع پس از فروش ، برای ماشین سواری ، اتوبوس مربی یا کامیون سنگین ، بهترین گزینه شما است انتخاب برای ارزش ، راحتی و خدمات. شهرت ما برای حرفه ای سازی از طریق نتایج عالی کسب شده و ساخته شده است ، که روزانه از طریق نظم ، ارتباطات و فرآیندهای عالی به دست می آید. لنگر این کار را با ادغام دانش فنی و بازار گسترده هم در امکانات و دفتر مرکزی کاملاً متعلق به ما ، و هم بین و تامین کنندگان یا توزیع کنندگان شریک انجام می دهد. این شرکای خوب شامل توزیع کننده آرژانتینی ما ، هستند که تجربه ۴۰ ساله آنها با تحقیقات مشترک ضروری است. چندین مورد اختراع شده از جمله و آشکارسازهای شیر کمپرسور را تولید و توسعه دهیم. منابعی از جمله این وام ها نه تنها به دستیابی محصولات به دست کاربران نهایی کمک می کنند ، بلکه اطمینان حاصل می کنند که محصولات دقیقاً مورد نیاز ، با قیمت مناسب و نصب صحیح هستند. از این رو ، با خدمت به عنوان پیوند کلیدی در بین طیف گسترده ای از مجموعه مهارت های خاص ، به شبکه ای دامن می زند که آنچه را که شما نیاز دارید و چگونگی نیاز آن را هدف قرار می دهد - در نتیجه سطح خدمات و رضایت مشتری نمی تواند رقبا باشد. با ارائه "خرید یک مرحله ای" از اجزای سازنده و ابزارهای مرتبط ، و با استفاده از خرید حجم با بهترین تولید کنندگان متخصص در کلاس ، نمی توان از نظر ارزش کلی نیز مطابقت داشت. این صفات عالی به طور تصادفی تکامل نیافته اند. آنها به جای مستقیم از بنیانگذاران دین لیانگ و کیتی کائو ، هر کدام با نزدیک به ۲۰ سال سابقه صنعت و به ترتیب می آیند. آنها از طریق رهبری محکم و در عین حال انعطاف پذیر (از جمله با مثال) و روشهای طلبکارانه و در عین حال دلگرم کننده ، به طور فعالانه یک چرخه مثبت خود تقویت کننده را پرورش داده اند. این چرخه ارتباط مستقیم و واضحی را در داخل و خارج از شرکت برای بهره گیری از بازخورد دقیق جهت تقویت پیشرفت مستمر واقعی ارائه می دهد. آخرین مرحله در این تکامل ایجاد مارک خود مالک برای تکمیل سایر پیشنهادات ما است.
    علاوه بر این ، پشتیبانی از فروش / خدمات چند زبانه (از جمله انگلیسی ، اسپانیایی ، روسی ، پرتغالی ، آلمانی ، ژاپنی ، فرانسوی ... و غیره) چیزی فراتر از دانش محصولات و تدارکات است. دانش فرهنگی و بازار ما بدان معنی است که شما و مشتریان شما را می فهمیم - آنچه شما نیاز دارید ، چرا به آن نیاز دارید و چگونگی تحویل آن به شما در اسرع وقت و مقرون به صرفه. تحویل که ، اتفاقاً ، با سریعتر و سازگارتر شدن رقابت را نیز شکست می دهد. صرف نظر از محصول ، مقصد یا تاریخ تحویل ما قول می دهیم ، ما "پول خود را در جایی که دهانمان باشد" با ضمانت های محکم نوشته شده ارائه می دهیم. بنابراین ما به گرمی منتظر پرسش شما هستیم ، زیرا اطمینان داریم که موارد فوق را درست می دانید و به عنوان شریک / مشتری بعدی ما در آن حضور خواهیم داشت. خوش آمدی!

    بستن
محصولات
کندانسور
اواپراتور
پنکه های الکتریکی
کمپرسورها
دریچه های انبساط
موتور دمنده
کولر پارکینگ
قطعات کمپرسور
ترموستات ها
واحدهای اواپراتور
واحدهای تبرید
خشک کن گیرنده (فیلترها)