ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : RM۷۰۲, No.۷, North Bank Fortune Center, Ningbo, China
  • درباره ما : تیرول در تهیه لوازم جانبی اتومبیل ، لوازم دوچرخه و وسایل فضای باز حرفه ای است. در سال ۱۹۹۵ در شهر نینگبو ، استان ژجیانگ تاسیس شد ، ما کالاهای بزرگ مصرفی را که مشتری علاقه مند به خرید آنها است ، تولید ، توسعه و ترش می کنیم. ما با کیفیت خوب و قیمت رقابتی از رقابت خود پیشی می گیریم. و محصولات را سریعتر و با ارزش بیشتر برای مشتریان به بازار عرضه کنیم.با بیش از ۲۰ سال تجربه در بازار خودرو ، س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تیرول در تهیه لوازم جانبی اتومبیل ، لوازم دوچرخه و وسایل فضای باز حرفه ای است.
    در سال ۱۹۹۵ در شهر نینگبو ، استان ژجیانگ تاسیس شد ، ما کالاهای بزرگ مصرفی را که مشتری علاقه مند به خرید آنها است ، تولید ، توسعه و ترش می کنیم. ما با کیفیت خوب و قیمت رقابتی از رقابت خود پیشی می گیریم. و محصولات را سریعتر و با ارزش بیشتر برای مشتریان به بازار عرضه کنیم.
    با بیش از ۲۰ سال تجربه در بازار خودرو ، سبد تولیدی ما اکنون شامل بیش از ۱۰ ، ۰۰ مورد است ، محصولات به ایالات متحده ، خاورمیانه ، آمریکای جنوبی ، بیش از ۲۰ کشور صادر می شود. ما با و سایر فروشگاه های زنجیره ای مشهور بین المللی کار کرده ایم.
    ما سیستم کنترل کیفیت دقیق داریم و محصولات و کارخانه ما دارای گواهینامه های بسیار خوبی هستند. برای کارخانه ، ما داریم و می توانیم نیاز را برآورده کنیم. برای محصول ، ما داریم. و غیره.
    ما هر ساله در نمایشگاه های حرفه ای در چین و خارج از کشور شرکت می کنیم. از طریق این امکانات ، ما به صورت رو در رو با مشتریان خود مذاکره می کنیم ، محصولات خود را ارائه می دهیم ، به درخواست ها و نظرات مشتریان خود گوش می دهیم و سپس خود را بهبود می بخشیم.
    در گروه تیرول ما برای عملکرد بالا ، اشتیاق ، حرفه ای بودن و مسئولیت پذیری ارزش قائل هستیم. ما بر رضایت مشتری متمرکز هستیم و برای تعالی در هر کاری تلاش می کنیم!

    بستن