ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xi an Village, Fengjiazhai Town, Guangzong County, Xingtai, Hebei, China
  • درباره ما : شرکت دوچرخه هبی با مسئولیت محدود در بزرگترین پایگاه لوازم جانبی دوچرخه واقع شده است. ما یک جغرافیای فوق العاده ، ترافیک مناسب داریم که نزدیک به جاده سرعت بالا و است. و شرکت ما به شهر معروف لوازم جانبی دوچرخه چین بسته شده است.ما تولید کننده حرفه ای در زمینه تولید چرخ و میل لنگ ، زین ، لوله داخلی ، تایر ، پدال ، محور جلو ، محور عقب ، دوچرخه ، دوچرخه ، اسباب بازی کودک و غیره با نام تجاری هس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دوچرخه هبی با مسئولیت محدود در بزرگترین پایگاه لوازم جانبی دوچرخه واقع شده است. ما یک جغرافیای فوق العاده ، ترافیک مناسب داریم که نزدیک به جاده سرعت بالا و است. و شرکت ما به شهر معروف لوازم جانبی دوچرخه چین بسته شده است.
    ما تولید کننده حرفه ای در زمینه تولید چرخ و میل لنگ ، زین ، لوله داخلی ، تایر ، پدال ، محور جلو ، محور عقب ، دوچرخه ، دوچرخه ، اسباب بازی کودک و غیره با نام تجاری هستیم. در همین حال ، ما در فعالیت تجارت و صادرات استقلال داریم. شرکت ما دارای دوازده دستگاه بزرگ حرفه ای محصول است. و محصولات ما فروش خوبی را به کارخانه دوچرخه و لوازم جانبی تولید می کنند که در سراسر کشور تولید می شود ، که براساس کیفیت خوب ، قیمت ارزان و خدمات پس از فروش عالی است. بنابراین فروش صادراتی ما سال به سال در حال رشد است. تولیدات ما در ۴۰ کشور و منطقه از جمله آسیای جنوب شرقی ، اروپای شرقی ، آفریقا و آمریکای جنوبی در حال گسترش است.
    سخت کوشی و تعالی روح ما است. کیفیت اول و مشتری اول اصل ماست. همه افراد در شرکت صمیمانه از همکار خود در سراسر جهان برای همکاری و آینده بهتر دعوت می کنند.

    بستن
محصولات
HC-ZXC-002
HC-ZXC-001
HC-ZXC-004
HC-ZXC-003
HC-ZXC-005
لاستیک دوچرخه
HC-PU-004
HC-PU-001
AXLE
AXLE
HC-SNC-002
HC-SNC-001