ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۰۰ Yandang West Road, Wenzhou City, Zhejiang Province
  • درباره ما : شرکت تجهیزات امنیتی ژجیانگ هوآن ، با مسئولیت محدود در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد ، پس از بیش از ۱۰ سال توسعه ، سرمایه ثبت شده آن ۲۰.۸ میلیون و کارمندان بیش از ۶۰۰ است ، اما سرمایه آن بیش از ۱۰۰ میلیون است. دفتر اصلی این شرکت در ونژو با کارگاه ساخت ۱۵۰۰۰ مترمربع واقع شده است ، سیستم اصلی روشنایی وسایل نقلیه اضطراری با آژیرها و بلندگوها ، تجهیزات کنترل شورش و تجهیزات پلیس خود حفاظت است. این یک شرکت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات امنیتی ژجیانگ هوآن ، با مسئولیت محدود در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد ، پس از بیش از ۱۰ سال توسعه ، سرمایه ثبت شده آن ۲۰.۸ میلیون و کارمندان بیش از ۶۰۰ است ، اما سرمایه آن بیش از ۱۰۰ میلیون است. دفتر اصلی این شرکت در ونژو با کارگاه ساخت ۱۵۰۰۰ مترمربع واقع شده است ، سیستم اصلی روشنایی وسایل نقلیه اضطراری با آژیرها و بلندگوها ، تجهیزات کنترل شورش و تجهیزات پلیس خود حفاظت است. این یک شرکت عمومی است که با تحقیق و توسعه ، تولید و تجارت ادغام شده است.
    ۱۸ سال رشد مداوم ، هوآان شهرت شناخته شده ای را در دولت و صنعت چین ایجاد کرده است. ما بزرگترین تولید کننده تجهیزات پلیس در چین و از طریق وزارت امنیت عمومی چین یک تولید کننده قرار ملاقات برای پلیس چین هستیم. یکی از ویراستاران استاندارد ملی سیستم های روشنایی اضطراری خودرو با آژیرها و بلندگوها یا استاندارد ملی و صنعتی برای تجهیزات خود محافظت پلیس چین. واحد ریاست انجمن صنعت امنیت و حفاظت چین و عضو کمیته کمیته فناوری استاندارد سازی تجهیزات پلیس وزارت امنیت عمومی.
    ما تعدادی مهندس و تکنسین عالی با مهارت تحقیق و توسعه عالی داریم. ما بیش از ۱۴ سال سه سری از محصولات خود را توسعه داده ایم ، آنها سیستم های روشنایی اضطراری خودرو با آژیرها و بلندگوها ، تجهیزات کنترل شورش و تجهیزات پلیس هستند. بیش از ۲۰۰ نوع مورد وجود دارد ، همه آنها آزمایشات اداره نظارت بر فناوری کیفیت چین و سایر ادارات دولتی را پشت سر گذاشته اند و ۳۰ عنوان از آنها موفق به کسب اختراع ملی شده اند.
    کیفیت اساس توسعه و فعالیت یک شرکت است ، "صفر نقص" هدف ما است. سیستم کیفیت بین المللی یا سیستم مدیریت محیط را دنبال کنید و بررسی دقیق هر محصول مطابق با استانداردهای ملی کار روزانه ماست ، بسیاری از محصولات ما گواهینامه های دریافت کرده اند.
    در چین ، ۳ شعبه فروش ، ۱۷ دفتر ، تعداد مراکز خدمات و بیش از ۵۰۰ نمایندگی برای خدمات قبل یا بعد از فروش وجود دارد که به ما کمک می کند تا با بسیاری از تولید کنندگان داخلی وسایل نقلیه اضطراری و موتور سیکلت همکاری خوبی داشته باشیم. پس از اخذ مجوز برای واردات و صادرات ، محصولات به طور گسترده ای به ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، آسیای جنوب شرقی و کشورهای خاورمیانه و غیره فروخته شده است و ما تبدیل به یکی از بزرگترین تجهیزات کنترل شورش و تجهیزات صادرات پلیس در چین هستیم ، ما همیشه مراقبت می کنیم ایمنی شما و امیدوار باشید که بتوانید در ایمنی خود مشارکت کنید ما از هجدهم هجدهم میلادی پولیس پاریس ۲۰۱۱ در فرانسه خواهیم بود. تا ۲۱ ام. از ماه اکتبر بازدید کنید. شماره غرفه ما است
    ما از پانزدهم نمایشگاه کانتون خواهیم بود. تا نوزدهم. بازدید اکتبر ۲۰۱۱.

    بستن