ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۵۰۱, Hengtai Building, Tianbao Industrial Park, Dongguan, Guangdong, China.
  • درباره ما : از سال ۲۰۰۵ تاسیس شده است و بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه فلزیاب در دونگوان ، چین دارد. با سالها توسعه ، مساحتی بالغ بر ۱۰،۰۰۰ متر مربع را که در دهکده واقع شده است ، پوشش می دهد. این تیم مهندسی و تیم پس از خدمات قوی خود را دارد. در حساسیت محصول ، ثبات و نوآوری در صنایع غذایی ، کفش ، لباس ، پلاستیک ، دارویی و غیره اختصاص داده است. همه دستگاه ها با یک سال ضمانت هستند.محصولات خدمات ما شامل ف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۲۰۰۵ تاسیس شده است و بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه فلزیاب در دونگوان ، چین دارد. با سالها توسعه ، مساحتی بالغ بر ۱۰،۰۰۰ متر مربع را که در دهکده واقع شده است ، پوشش می دهد. این تیم مهندسی و تیم پس از خدمات قوی خود را دارد. در حساسیت محصول ، ثبات و نوآوری در صنایع غذایی ، کفش ، لباس ، پلاستیک ، دارویی و غیره اختصاص داده است. همه دستگاه ها با یک سال ضمانت هستند.
    محصولات خدمات ما شامل فلزیاب ، توزین وزن ، جداکننده فلز ، تجهیزات بازرسی امنیتی و دستگاه اشعه ایکس است. محصولات ما در بازارهای داخلی و خارج از کشور مانند جنوب شرقی آسیا ، اروپا و آمریکا ، آفریقا و غیره سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند. شرکت ما به ایده های شرکت "به طور مداوم دنبال کیفیت عالی ؛ به طور مداوم بر نوآوری در فن آوری تمرکز کنید ، به طور مداوم به خدمات با کیفیت پایبند باشید" پایبند بوده است. ما با تلاش ، خرد و پشتکار ، همیشه در جهت ارتقا حرفه و قابلیت اطمینان محصول تلاش می کنیم. ما به دنبال ارائه راهکارهای موثر و خدمات با کیفیت به مشتریان هستیم. ما می خواهیم شما را به آمدن و رشد با هم با هم دعوت کنیم.

    بستن