ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Head Office: Room ۴۰۱, #۱ Building, HBC Huilong Center, Shenzhen North Raiway Station, Longhua District, Shenzhen
  • درباره ما : یک مارک بین المللی در اروپا و امریکا ، و یکی از چهار مارک امنیتی برتر جهان است. گروه امنیتی ایالات متحده آمریکا ، که در اواسط قرن تأسیس شد ، هم اکنون یک سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری است که دفتر مرکزی آن در فلوریدا ، ایالات متحده آمریکا ، تولید کننده برتر تجهیزات امنیتی در جهان است. در قرن ۲۱ ، گروه امنیتی هنگ کنگ معرفی شد آسیا ، در سال ۲۰۱۱ ، اولین همکاری فنی در سرزمین اصلی - شنژن . را با موف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک مارک بین المللی در اروپا و امریکا ، و یکی از چهار مارک امنیتی برتر جهان است. گروه امنیتی ایالات متحده آمریکا ، که در اواسط قرن تأسیس شد ، هم اکنون یک سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری است که دفتر مرکزی آن در فلوریدا ، ایالات متحده آمریکا ، تولید کننده برتر تجهیزات امنیتی در جهان است. در قرن ۲۱ ، گروه امنیتی هنگ کنگ معرفی شد آسیا ، در سال ۲۰۱۱ ، اولین همکاری فنی در سرزمین اصلی - شنژن . را با موفقیت مجاز و همکاری را امضا کرد. تنها شرکت همکاری فنی در سرزمین اصلی است که یک گروه هنگ کنگی فعالیت می کند ایالات متحده ، واقع در اصلاحات چین و افتتاح شهر منطقه ویژه اقتصادی - شنژن ، متعهد به معرفی نام تجاری امنیتی و فن آوری آن ، توسعه ثانویه ، تولید ، فروش و خدمات شرکت های با تکنولوژی بالا است. شنژن شرکت فناوری ، با مسئولیت محدود به طور عمده در تحقیق و تولید تجهیزات تحت سیستم بازرسی خودرو ، راه رفتن از طریق فلزیاب ، اسکنر چمدان اشعه ایکس ، ملاقات دستی آشکارساز آل و غیره همیشه در جایگاه اول صنعت امنیت چین ایستاده است و رهبر بازار می شود!
    در سال ۲۰۱۵ ، تولید و فروش دروازه فلزیاب از ۵۰۰۰ قطعه فراتر رفت
    در سال ۲۰۱۶ ، تولید و فروش دروازه فلزیاب از ۱۰۰۰۰ عدد فراتر رفت
    در سال ۲۰۱۷ ، تولید و فروش دروازه فلزیاب از ۱۵۰۰۰ قطعه فراتر رفت
    در سال ۲۰۱۸ ، تولید و فروش دروازه فلزیاب از ۱۸۰۰۰ عدد فراتر رفت
    در سال ۲۰۱۹ ، ما کارخانه خود را در شهر ، استان گوانگدونگ واقع کردیم. و داشتن شرکت تابعه کاملاً متعلق به خود ، در ۱۰ سال با توسعه سریع است ، به دلیل. برنامه ریزی نام تجاری ، عملکرد بازار ، سیستم بازاریابی ، مدیریت استاندارد برای تصمیم گیری علمی ، اطمینان از اینکه علت امنیت ، توسعه مثبت ، کارآمد و سریع است.
    به منظور انطباق بهتر با بازار ، و بهبود مداوم رقابت شرکت ، همیشه معتقد است که فناوری ریشه شرکت است ، نوآوری راه خروج از شرکت است ، هر سال حدود ۲ محصول جدید توسعه می دهد ، هر محصول جدید ظاهر شده است ، توسط بسیاری از مشتریان شناخته شده است. و اثر بسیار خوبی در بازار به دست آورده است.
    محصولات:
    از طریق فلزیاب ، سیستم اسکن چمدان اشعه ایکس ، ردیاب های مواد مخدر و مواد منفجره ، آشکارسازهای آتش بازی ، جستجوی بصری خودرو و سایر تجهیزات امنیتی قدم بزنید. محصولات امنیتی شامل درب ها ، آشکارسازهای مایع خطرناک ، فلزیاب های زیرزمینی ، فلزیاب های دستی ، دستگاه سوزن ، ابزار تشخیص مواد غذایی و دارویی ، دستگاه های غربالگری چمدان ، آینه های بازرسی پایین خودرو و غیره. یکی از چهار مارک امنیتی آمریکایی در جهان وجود دارد ، گروه امنیتی آرسنال ایالات متحده آمریکا ، برای پشتیبانی فنی ، همیشه در خط مقدم صنعت تولید امنیت چین ایستاده و رهبر بازار شده است!

    بستن