ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۳۱۰۱, East Building, Yihai Square, Chuangye Road, NanShan District, Shenzhen ۵۱۸۰۵۴ China.
  • درباره ما : شنژن الکترونیک شرکت ، محدود تولید کننده متخصص در تحقیق ، تولید ، بازاریابی سیستم های هشدار ایمنی است. سوئیچ القایی ، سیستم های خانه هوشمند و کنترل دسترسی. با مدیریت دقیق ، توانایی تولید قوی ، طراحی خوب و کیفیت بالای خروجی. با بیش از ده سال کار سخت ، محصولات ما مانند سری آشکارسازهای پرتو ، سری آشکارساز حرکت ، سری پانل کنترل و سوئیچ القایی و سری کنترل دسترسی به مقدار زیادی به بازار خارج از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن الکترونیک شرکت ، محدود تولید کننده متخصص در تحقیق ، تولید ، بازاریابی سیستم های هشدار ایمنی است. سوئیچ القایی ، سیستم های خانه هوشمند و کنترل دسترسی. با مدیریت دقیق ، توانایی تولید قوی ، طراحی خوب و کیفیت بالای خروجی. با بیش از ده سال کار سخت ، محصولات ما مانند سری آشکارسازهای پرتو ، سری آشکارساز حرکت ، سری پانل کنترل و سوئیچ القایی و سری کنترل دسترسی به مقدار زیادی به بازار خارج از کشور در سراسر جهان صادر می شوند و ما مدت طولانی ساخته ایم همکاری طولانی مدت و دقیق با فروشندگان و همچنین تولید کنندگان و توزیع کنندگان خارج از کشور. ما خدمات را ارائه می دهیم. از طریق نوآوری های مختلف و خطوط تولید جدید ، قلب مشتریان قدیم و جدید را در بازار بین المللی به دست آورده ایم. ما در حال صادرات محصولات با کیفیت برتر و قیمت رقابتی به اروپا ، روسیه ، ترکیه ، کانادا ، خاورمیانه ، آفریقا و آسیای جنوب شرقی و غیره هستیم.
    با داشتن سیستم مدیریت پیشرفته و دقیق برای تولید و کیفیت ، ما همیشه با محصولات با کیفیت و خدمات حرفه ای رضایت مشتریان خود را جلب می کنیم. ما به عنوان تامین کننده پیشرو در صنعت امنیت ، یک تیم حرفه ای داریم که در تحقیق ، توسعه محصول و همچنین کنترل محصول همکاری می کند. این اطمینان می دهد که ما می توانیم از لحاظ عملکردهای پایدار و عملکرد خوب ، تعداد زیادی از مدل های مختلف را به مشتریان عرضه کنیم. در همان زمان ، ما به طور مداوم محصولات جدید را با توجه به نیاز بازار طراحی می کنیم تا مشتریان جدید یا مشتریان موجود را همیشه راضی کنیم ، جبران دما ، مصونیت حیوان خانگی ، تشخیص جهت ، تشخیص حرکت واقعی ، و توابع هوشمند ... و غیره.
    همیشه به دنبال همکاری صمیمانه و متقابل با مشتریان در سراسر جهان است. ما با طیف گسترده ای از محصولات امنیتی می توانیم بهترین لوازم شما باشیم. همچنین ما قادر به ارائه خدمات هستیم. برای اطلاع از محصولات علاقه مند خود ، و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت و محصولات ما خوش آمدید به وب سایت ما مراجعه کنید. از مشخصات و پیشنهادات شما همیشه استقبال می شود ، لطفا دریغ نکنید با ما تماس بگیرید!

    بستن
محصولات
LH-933B ردیاب PIR ایمنی حیوانات خانگی (حسگرهای دوگانه)
KX15DT آشکارساز دو فناوری با استفاده از سنسورهای PIR و مایکروویو
SRPG-II / SRPG-2 آشکارساز شکست مادون قرمز غیرفعال و شیشه - PIR، شوک و شیشه
PA-456 ردیاب شکستگی شیشه
TA-59R آشکارساز بی سیم PIR
TA-07P آژیر عقب ماشین
TA-626 اسپیکر بوق
TA-439
TA-FH نقطه تماس دستی
PB-28A بازنشانی دکمه پانیک با کلید
PB-28B بازنشانی دکمه پانیک با کلید
PB-68 دکمه های هراس مورد با کلید