ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵, Chongqing South Road, Qingdao, China
  • درباره ما : شاندونگ یکی از تولید کنندگان پیشرو در انواع ماشین آلات پردازش دانه و روغن در چین است. ۳ کارخانه با بیش از ۸۰۰ کارگر و مهندس تشکیل شده است.ما در ساخت انواع آسیاب برنج ، کارخانه های تولید آرد ، کارخانه های روغن زنی و برداشت ، تراکتور و غیره تخصص داریم. کارخانه های ما بیش از ۳۰ سال تجربه تولید دارند و ما می توانیم انواع تجهیزات با کیفیت بالا را با قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش خوب عرضه کنی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شاندونگ یکی از تولید کنندگان پیشرو در انواع ماشین آلات پردازش دانه و روغن در چین است. ۳ کارخانه با بیش از ۸۰۰ کارگر و مهندس تشکیل شده است.
    ما در ساخت انواع آسیاب برنج ، کارخانه های تولید آرد ، کارخانه های روغن زنی و برداشت ، تراکتور و غیره تخصص داریم. کارخانه های ما بیش از ۳۰ سال تجربه تولید دارند و ما می توانیم انواع تجهیزات با کیفیت بالا را با قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش خوب عرضه کنیم.
    شرکت ما توجه زیادی به فناوری و نوآوری در محصولات ما دارد ، ما همیشه تلاش خود را می کنیم تا کیفیت محصول خود را ارتقا دهیم.
    محصولات اصلی ما به شرح زیر است:
    کارخانه فرز کامل برنج
    آسیاب کامل
    گیاه ذرت
    طراحی و ساخت انبار سازه اسکلت فلزی برای تجهیزات فوق.
    سیلوهای سازه ای فولادی شلتوک / دانه ۳۰ تن تا ۳۰۰۰ تن گیاه خشک کننده دانه و شلتوک
    برنج و گندم ترکیب کننده ها را ترکیب کنید
    آسیاب و دستگاه های خرد کن دیسک
    کارخانه کامل استخراج و تصفیه حلال روغن
    ۲۰ کیلو وات تا ژنراتورهای دیزل ۱۵۰۰ کیلو وات
    با تلاش مداوم ما ، انواع ماشین آلات و تجهیزات ما به بیش از ۴۰ کشور جهان مانند روسیه ، اوکراین ، ایران ، استرالیا ، هند ، بنگلادش ، پرو ، شیلی ، کاستاریکا ، برزیل ، سریلانکا ، صادر شده است. آفریقای جنوبی ، بنین ، اوگاندا ، ماداگاسکار ، تانزانیا ، سوریه ، مصر ، موریتانی ، کنیا ، نیجریه ، کلمبیا ، گینه ، و غیره. ما صمیمانه منتظر همکاری با شما هستیم و می خواهیم از ما دیدن کنید.

    بستن
محصولات
تجهیزات فرز
تجهیزات فرز
تجهیزات آسیاب برنج کامل 150 TPD
کارخانه آسیاب برنج کامل 150TPD