ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۸ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCWh7P24bbzPDaMYSUvzQRDg/videos
  • آدرس : ۱۰B No.۱۷, Huanke Zhong Road, Jinqiao industry base, Tongzhou District,Beijing, China (Mainland)
  • درباره ما : شرکت پکن ، یک تولید کننده حرفه ای در مقیاس بزرگ از انواع تجهیزات ایمنی استخراج ذغال سنگ و تجهیزات اطفا حریق است که توسعه و تولید را با هم ادغام می کند. محصولات اصلی ما شامل آشکارسازهای قابل حمل گاز ، مترهای تهویه ، دستگاه های تنفس ، کمک به خود اکسیژن ، سیستم مه غبار آب ، اره برقی بادی و محصولات مرتبط است. ما در سال ۲۰۰۳ تأسیس شدیم و سابقه طولانی در صنایع معدن و خاموش کردن آتش داریم. واقع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پکن ، یک تولید کننده حرفه ای در مقیاس بزرگ از انواع تجهیزات ایمنی استخراج ذغال سنگ و تجهیزات اطفا حریق است که توسعه و تولید را با هم ادغام می کند. محصولات اصلی ما شامل آشکارسازهای قابل حمل گاز ، مترهای تهویه ، دستگاه های تنفس ، کمک به خود اکسیژن ، سیستم مه غبار آب ، اره برقی بادی و محصولات مرتبط است. ما در سال ۲۰۰۳ تأسیس شدیم و سابقه طولانی در صنایع معدن و خاموش کردن آتش داریم. واقع در پکن ، ما از حمل و نقل مناسب آب ، زمینی و هوایی لذت می بریم.
    شرکت ما تعداد زیادی کادر فنی و مدیریتی مجرب را استخدام می کند. با تلاش همه کارمندان ، ما به تولید کننده تجهیزات ایمنی ویژه تبدیل شده ایم. همه کارمندان ما به طور مداوم در تلاشند تا کیفیت محصول و خدمات را برای ایمنی کاربر بهبود بخشند.
    در حال حاضر ، محصول ما قبلاً به آمریکا ، فرانسه ، استرالیا ، ایتالیا و ۲۰ کشور و منطقه دیگر صادر شده است. شرکت ما همیشه بر تحقیق ، توسعه و نوآوری متمرکز بوده است. ما گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را به دست آورده ایم.
    شرکت ما مرحله جدید استراتژی توسعه ما را آغاز کرده است. شرکت ما "قیمت مناسب ، زمان تولید کارآمد و خدمات پس از فروش خوب" را اصل ما می داند. ما امیدواریم که برای توسعه و منافع مشترک با مشتریان بیشتری همکاری کنیم. ما از خریداران بالقوه استقبال می کنیم تا برای روابط تجاری آینده و موفقیت متقابل با ما تماس بگیرند!

    بستن