ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۶ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCGnVgEtz0sldKcBIkuPCSYw?view_as=subscriber
  • آدرس : No.۳۴ Zhenlian Road, Fusha Town, Zhongshan City, Guangdong, China
  • درباره ما : در حال حاضر یک پایگاه بزرگ تولید توزین چند هد است. ما به عنوان یک تولید کننده حرفه ای ، به تحقیق و توسعه و تولید توزین های چند هد ، توزین خطی ، دستگاه کنترل وزن ، فلزیاب با سرعت بالا و دقت بالا متعهد هستیم. ما همچنین سیستم های توزین و بسته بندی اتوماتیک کاملی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم تا نیازهای مختلف مشتری خاص را برآورده کنیم.، واقع در منطقه صنعتی ، دارای یک کارگاه مدرن با ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در حال حاضر یک پایگاه بزرگ تولید توزین چند هد است. ما به عنوان یک تولید کننده حرفه ای ، به تحقیق و توسعه و تولید توزین های چند هد ، توزین خطی ، دستگاه کنترل وزن ، فلزیاب با سرعت بالا و دقت بالا متعهد هستیم. ما همچنین سیستم های توزین و بسته بندی اتوماتیک کاملی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم تا نیازهای مختلف مشتری خاص را برآورده کنیم.
    ، واقع در منطقه صنعتی ، دارای یک کارگاه مدرن با بیش از ۲۱۰۰۰ کارخانه با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۵۰۰۰ دستگاه از توزین های چند هد است. ما یک تیم با کیفیت بالا داریم که دارای بیش از ۳۰٪ تکنسین های حرفه ای با ظرفیت های گسترده از طراحی و توسعه ، ساخت ، بازاریابی ، نصب و راه اندازی ، آموزش فنی ، خدمات پس از فروش و ارائه سفارشی سازی سیستم بسته بندی توزین اتوماتیک است. با توسعه بازارهای بین المللی ، بیشتر و بیشتر شبکه های بازاریابی و خدمات در سراسر جهان ایجاد می شود. ما به دلیل خدمات خوب و سریع اعتماد و شهرت کسب کرده ایم که این امر همچنین به ما کمک می کند تا در صنعت ماشین آلات بسته بندی چهره تجاری خوبی ایجاد کنیم.ما بیش از ۸۰ کشور جهان ماشین آلات می فروشیم.
    طی یک دهه تلاش برای گسترش با اکتشاف مداوم ، تحقیق و کاربرد فن آوری های پیشرفته ، ما بیش از ۲۰ مدل مختلف برای مواد مختلف ، از جمله مقیاس شمارش ، مقیاس کوچک ، مقیاس پانگ خطی نوع ، مقیاس دوز چند دهان ، ترازوهای ماکارونی ، ترازوهای توزین غذای منجمد ، مقیاس های کنترل تغذیه ، ترازو برای محصولات با فرم ، ​​مقیاس های مخلوط کردن ، ترازوی سالاد ، مقیاس های گوشت ، مقیاس های خطی مدولار ، چک کننده های مدولار ، فلزیاب ، تسمه نقاله و غیره که به طور گسترده ای در مواد غذایی استفاده می شود ، دارویی ، شیمیایی ، سخت افزاری ، خانگی و سایر زمینه ها برای پاسخگویی به خواسته های مشتریان ما. به مشتریان و شرکای جهانی کمک می کند تا در تلاش های بی وقفه در هزینه ها صرفه جویی کرده و کارایی تولید را بهبود بخشند.
    طیف کاملی از محصول که از طریق گواهینامه بدست آمده است. در زمینه نوآوری در فناوری ، ما بارها توسط انجمن ملی و صنعتی شناخته شده ایم ، ب. جایزه نوآوری در فناوری بسته بندی و جایزه نوآوری در صنعت غذا را که توسط انجمن صنایع و مقامات رسانه ای اعطا می شود ، اهدا کرد.
    ما ده سال است که به این مفاهیم "ثبات عامل اصلی صرفه جویی" و "ساخت حرفه ای ، کیفیت عالی ، مدیریت یکپارچگی" هستیم و تلاش خواهیم کرد تا فناوری بسته بندی را با سیستم های پیشرفته تولید خودکار ترکیب کنیم تا توزین اتوماتیک با ثبات تر و کارآمدتری تولید کنیم. و ایجاد سیستم های بسته بندی همچنین ، ما تلاش می کنیم تا اتوماسیون صنعت ، صرفه جویی در هزینه های تولید ، بهبود بهره وری تولید و تلاش های خستگی ناپذیر را به عنوان یک شرکت جهانی نوآور و شناخته شده ارتقا دهیم.

    بستن
گواهی نامه ها
جایزه نوآوری
گواهی شرکت فناوری پیشرفته 2016
گواهی نامه
گواهی نامه
محصولات
توزین 14 سر بزرگ چند سر با دستگاه بسته بندی
توزین نودل چند سر برای محصولات نواری
توزین 16 سر چند سر سه لایه با سطل حافظه جدید
مینی توزین 10 سر با قیف 0.5 لیتری
توزین استاندارد چند سر 10 سر با قیف 1.6 لیتری/2.5 لیتری
دستگاه توزین بسته بندی اتوماتیک چندکاره مینی 10 سر
توزین چند سر کمربند دستی 12 سر برای توزین بلوک های بزرگ
توزین چند سر پیشرفته 14 هد 3 لیتری
دستگاه بسته بندی توزین 20 سر استاندارد با دو حالت
توزین چند سر ضد نشت 14 هد با قیف های 3 لیتری
توزین چند سر ضد نشت برای ذرات کوچک و پودر
توزین چند سر تغذیه پیچ با قیف سه لایه