ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۶/F, Rongda Building, Yuanwubian Road, Nancheng Dist, ۵۲۳۰۰۰ Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : هایدا در سال ۲۰۰۴ در شهر دونگوان تاسیس شد ، جایی که "دره سیلیکون" صنعت تولید جهان است. این یک شرکت دارای فن آوری پیشرفته ملی است که در زمینه طراحی ، تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش ، کالیبراسیون و خدمات پس از فروش تجهیزات آزمایش مانند تجهیزات تست کاغذ و بسته بندی ، تجهیزات تست مبلمان ، تجهیزات آزمایش مکانیک مواد ، تجهیزات اندازه گیری نوری ، تجهیزات آزمایش قابلیت اطمینان محیطی و غیره. با تلا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هایدا در سال ۲۰۰۴ در شهر دونگوان تاسیس شد ، جایی که "دره سیلیکون" صنعت تولید جهان است. این یک شرکت دارای فن آوری پیشرفته ملی است که در زمینه طراحی ، تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش ، کالیبراسیون و خدمات پس از فروش تجهیزات آزمایش مانند تجهیزات تست کاغذ و بسته بندی ، تجهیزات تست مبلمان ، تجهیزات آزمایش مکانیک مواد ، تجهیزات اندازه گیری نوری ، تجهیزات آزمایش قابلیت اطمینان محیطی و غیره. با تلاش مداوم همه کارکنان ، هایدا صاحب ۴ کارخانه با مجموع ۶۰،۰۰۰ متر مربع ، ۱۵ دفتر شعبه جنوب چین ، شمال چین ، چین شرقی ، چین مرکزی و شمال غربی چین و همچنین بیش از ۲۰ کشور خارج از کشور را تحت پوشش قرار می دهد - سایت های خدمات فروش جنوب شرقی آسیا ، اروپا ، آمریکای شمالی و خاورمیانه را با بیش از ۲۸۰۰۰ مشتری پوشش می دهد. حوزه اصلی تجارت هایدا شامل تولید تجهیزات ، سفارشی سازی غیر استاندارد تجهیزات ، توسعه نرم افزار ، خدمات مشاوره اندازه گیری و نگهداری است. این شرکت دارای گواهینامه و چندین گواهینامه توسط سازمان های معتبر بین المللی آزمایش مانند است و محصولات آن مطابق با و سایر استانداردهای داخلی و خارجی است . در همین حال ، سرمایه گذاری مقدار زیادی از بودجه تحقیق و توسعه به پایبندی به مفهوم محصول تحقیق و توسعه ، فروش و محصولات ذخیره برای پیشتاز در خط مقدم صنعت. علاوه بر این ، هایدا در تدوین استانداردهای آزمون مبلمان شرکت کرد و معمولاً استانداردهای صنعت را با بازرسی کیفیت ملی ، تجهیزات آزمایشگاهی صنعت مشترک را با مرکز ملی محصولات کاغذی و آزمایشگاه مبلمان آزمایش کیفیت تهیه کرد ، آزمایشگاه قابلیت اطمینان را ساخت با بسیاری از شرکت های معروف ، و به طور مشترک آزمایشگاه بسته بندی مقالات خطرناک را با مرکز فناوری گمرک گوانگدونگ ساخته اند.
    هایدا به چشم انداز "شرکت جهانی تجهیزات آزمایش جهانی" پایبند است و به ساخت سکو و ذخایر استعداد اهمیت می دهد. داشتن ۶۳۰ کارمند که شامل ۱۵۰ تکنسین و بیش از ۳۰۰ لیسانس ، ۵ استاد و ۳ دکترا می باشد. هایدا موفق به کسب ۲ اختراع ثبت اختراع ملی و بیش از ۱۰۰ اختراع ثبت اختراع مدل شده است ، همزمان ۵ پایگاه همکاری تحقیقاتی صنعت و دانشگاه با دانشگاه ها و م تحقیقاتی ایجاد کرده و بیش از ۲۰ استاد راهنمای دکترا را به عنوان مشاور دعوت کرده است.
    با نگاه به آینده ، هایدا ماموریت "بهترین تجهیزات آزمایش را به مشتریان خود تحویل دهیم" و به ارزشهای اصلی "خلاقیت ، کارایی ، وراثت ، اشتیاق و پایداری" پایبند خواهد بود. با در نظر گرفتن یک مسیر توسعه پایدار سبز ، کم کربن و سازگار با محیط زیست ، ساختار محصول را به طور مداوم بهینه می کند تا تحول و ارتقا خود شرکت را تحقق بخشد. این پیگیری همیشگی مردم هایدا برای ساختن هایدا در یک ارائه دهنده جامع تجهیزات آزمایش با فناوری پیشرفته ، کیفیت عالی ، خدمات با کیفیت بالا و همکاری برنده است!

    بستن