ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵f, Changyuan a Building, Xuegangnan Road, Bantian Jiedao, Longgang Area, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت با مسئولیت محدود یکی از پیشروترین تامین کنندگان متخصص در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های گیربکس و محصولات تحت پوشش بی سیم است.گیرنده های شامل مکش سیگنال تلفن همراه و مکش ارتباطات رادیویی (۲۰-۶۰۰۰ مگاهرتز) هستند.پیشگام نوآور در زمینه سیگنالهای تداخل است و طیف گسترده ای از دستگاهها و سیستمهای تداخل را ارائه می دهد که خود را در تمام زمینه های کاربرد و شرایط محیطی ثابت کرده است.برای مقابل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت با مسئولیت محدود یکی از پیشروترین تامین کنندگان متخصص در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های گیربکس و محصولات تحت پوشش بی سیم است.
    گیرنده های شامل مکش سیگنال تلفن همراه و مکش ارتباطات رادیویی (۲۰-۶۰۰۰ مگاهرتز) هستند.
    پیشگام نوآور در زمینه سیگنالهای تداخل است و طیف گسترده ای از دستگاهها و سیستمهای تداخل را ارائه می دهد که خود را در تمام زمینه های کاربرد و شرایط محیطی ثابت کرده است.
    برای مقابله با تهدید روزافزون ناشی از بمب های دست ساز با کنترل از راه دور ، ما در توسعه طیف وسیعی از ترافیک بسیار باند ، دارای چند باند که برای محافظت از حمل و نقل نیروها ، ایستگاه های بازرسی ارتش و پلیس ، سرمایه گذاری کرده اند ، سرمایه گذاری کرده ایم. از امکانات بزرگ دولتی ، واحدهای دفع بمب و کاروان های می توان استفاده کرد.
    از قبیل نظامی ، قابل برنامه ریزی ، سیگنال تلفن همراه ، برای انواع ضد تروریسم .
    دارای یک گروه تحقیق و توسعه قوی و عالی است که به تحقیق و توسعه محصولات اختصاص داده شده است. مدیران ما عمدتاً از دانشگاه پکن و دانشگاه دفاع ملی چین هستند.
    مشتریان ما آژانس های دولتی ، نظامی ، تیم ، زندان ، مدرسه ، بانک ، سازمان های اجرای قانون و هستند. ما همچنین به مشاغل و افرادی که باید مسئولیت محافظت از دارایی ها ، اطلاعات اختصاصی ، مدیران اجرایی و اعضای خانواده را به عهده بگیرند خدمت می کنیم.
    محصولات تحت پوشش بی سیم شامل تکرار کننده های ، تقویت کننده های سیگنال هستند.
    تکرار کننده های جامع راه حل های بهینه سازی برای وسایل نقلیه ، دفاتر ، مراکز تجاری ، مناطق روستایی ، تونل ها و کوهستان را ارائه می دهند. و غیره.
    محصولات به بیش از ۶۰ کشور و منطقه در سراسر جهان صادر شده است. مانند آسیای جنوب شرقی ، آفریقا ، اروپا ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه.
    ما خدماتی مانند توسعه محصول ، توسعه عملکرد و سفارشی سازی ، پردازش را به شرکای خود ارائه می دهیم. و به تعهد توافق نامه همکاری برای تأمین حقوق هر دو طرف پایبند باشید! این برنامه همچنین راه حل های محافظت از سیگنال شبکه تلفن همراه و پوشش مخابره داخل ساختمان بی سیم دیجیتال را برای بسیاری از سایت های آزمایش ، مدارس ، پمپ بنزین ، کلیساها ، کتابخانه ها ، مراکز کنفرانس ، بیمارستان ها ، امکانات بزرگ ، پلیس ویژه ، انفجار و دفاع از هواپیماهای بدون سرنشین فراهم می کند. پروژه پوشش سیگنال تلفن همراه / فای.
    ما همیشه "کیفیت اول ، نیازهای مشتری مبتنی بر یکپارچگی ، ایجاد ارزش برای مشتری" را به عنوان یک فلسفه و اصل در نظر می گیریم ، با استقامت ، تلاش برای پیشرفت ، نوآوری و تلاش برای کمال ، بهترین محصولات و خدمات را برای شما به ارمغان می آوریم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما برای ایجاد فردایی بهتر هستیم!

    بستن