ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۱ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UC7AeVRu1nA9HyoyKeEKRKiw
  • آدرس : Landwehrstrasse ۵۵ ۶۴۲۹۳ Darmstadt, Germany
  • درباره ما : به عنوان یک تولید کننده ابتکاری و پیشرو در تولید ماشین آلات متعادل کننده ، از سال ۱۸۸۱ در حال تحقیق و استفاده از فناوری های متعادل سازی است. بیش از ۱۲۵ سال تجربه باعث شده است كه شنك از زمان تأسیس در دارمشتات در سطح بین المللی شناخته و حضور یابد.شرکت شنک شانگهای آموزشی ویبولیتین یکی از شرکت های تابعه در شانگهای است. ما به عنوان یکی از سایت های تولید جهانی برای تولید دستگاه هایی در مقیاس ع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان یک تولید کننده ابتکاری و پیشرو در تولید ماشین آلات متعادل کننده ، از سال ۱۸۸۱ در حال تحقیق و استفاده از فناوری های متعادل سازی است. بیش از ۱۲۵ سال تجربه باعث شده است كه شنك از زمان تأسیس در دارمشتات در سطح بین المللی شناخته و حضور یابد.
    شرکت شنک شانگهای آموزشی ویبولیتین یکی از شرکت های تابعه در شانگهای است. ما به عنوان یکی از سایت های تولید جهانی برای تولید دستگاه هایی در مقیاس عمومی ، به همان قله های طراحی و قابلیت های تکنولوژیکی که برای آنها مشهور است ، می رسیم. به منظور پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای ماشین آلات توزین مدرن برای مشتریان در چین ، به طور فعال به آنها راه حل های محصول منحصر به فرد ، طرح های جدید و ماشین آلات متعادل کننده دینامیکی را با قطعات اصلی از آلمان ارائه می دهند (مانند: واحد اندازه گیری ، وانت ها) غلتک های بلبرینگ.)
    با بیش از یکصد و بیست و پنج سال تجربه ما در تعادل جهانی ، می تواند کار متعادل سازی شما را موثرتر ، سریعتر و اقتصادی تر کند. ما در حال حاضر ماشین آلات متعادل کننده افقی و عمودی و ماشین آلات متعادل کننده نیمه اتوماتیک و اتوماتیک برای صنایع مختلف با تقاضای زیاد تولید می کنیم. اینها شامل صنایع خودرو ، الکترونیک ، هوا فضا ، توربو و مهندسی عمومی است. دستگاه های متعادل کننده پویا ما همچنین در شرکت مادر در آلمان و در شرکت های دیگر در آمریکا ، ژاپن ، برزیل ، ایران ، سنگاپور ، مالزی ، اندونزی ، تایلند ، ویتنام ، پاکستان ، مصر ، تایوان ، هنگ کنگ ، روسیه و غیره استفاده می شود.
    ما همچنین سمینارها را به عنوان یک سرویس اضافی برای شما ، مشتریانمان برگزار می کنیم ، به این ترتیب شما می توانید درک خود را از ماشین های متعادل سازی توسعه و کامل کنید. این سمینارها برای بدست آوردن حداکثر استاندارد و عمر مفید از ماشین آلات شما برگزار می شوند.

    بستن